صادق جعفری در گفت و گو با خبرنگار اهرامروز، اظهار کرد: بنده حدود ۱۳ ماه است که در سمت مدیرعامل کلینیک فرهنگیان شهرستان اهر فعالیت می کنم بیشتر با اصرار مدیر آموزش و پرورش این مسئولیت را قبول کردم و در اوایل مسئولیتم نیز با برخی مشکلات مواجه بودم که به حمدا… رفع شد.

وی با اشاره به اینکه چارت تشکیلاتی کلینیک فرهنگیان شهرستان اهر را هفت نفر هیئت مدیره، سه نفر مسئول فنی، یک نفر مدیرعامل و یک نفر مدیر داخلی تشکیل می دهد، افزود: ابلاغ مدیرعاملی این کلینیک یک ساله و هیئت مدیره به اتفاق آراء مدیرعامل را تعیین می کنند و در صورت عدم رضایت از عملکرد می توانند مدیرعامل را برکنار کنند.

مدیرعامل کلینیک فرهنگیان شهرستان اهر ادامه داد: تاکنون هر کاری که از دستم بر آمده انجام داده ام و در حالی که قبلا عضو شورای اسلامی شهر اهر بودم ولی دخالتی در امور اجرایی نداشتم اما از هر تلاشی که بتواند در ارائه خدمات مناسب به شهروندان علی الخصوص فرهنگیان تاثیرگذار باشد دریغ نخواهم کرد.

جعفری بابیان اینکه سالانه رقم ناچیزی از درآمد کلینیک فرهنگیان اهر به خود کلینیک باز می گردر، گفت: عمدتاً این اعتبار برای تعمیر، تجهیز و نگهداری اختصاص می یابد و با احتساب این رقم تخصیص یافته و تامین مبلغی از سایر محل درآمدی در طول یکسال برای تجهیز کلینیک فرهنگیان ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کرده ایم، نمای کلینیک به هیچ وجه در شان فرهنگیان نبود که در اولین قدم نسبت به زیباسازی نمای کلینیک اقدام کردیم.

وی اضافه کرد: در بخش تجهیزات پزشکی، رادیوگرافی دندان، یونیت دندانپزشکی، تجهیزات مدرن فیزیوتراپی، اتوآنالیزور در آزمایشگاه خریداری گردید که این کار در سالهای قبل به صورت دستی انجام می شد با تجهیز این امکانات در آزمایشگاه از این پس آزمایش ها به صورت اتوماتیک انجام می شود تمامی این تجهیزات و سایر فعالیت های مرتبط با با آنها با اعتباری ۱۵۰ میلیون تومانی نجهیز شده است.

مدیرعامل کلینیک فرهنگیان شهرستان اهر تاکید کرد: پیش از این نیز اعتباراتی برای کلینیک فرهنگیان اختصاص می یافت و اقداماتی نیز انجام می شد با توجه به اینکه کلینیک فرهنگیان زیر نظر مدیریت آموزش و پرورش اهر اداره می شود اعتبار تخصیص یافته برای تعمیر، تجهیز این کلینیک پیش از این در محل های دیگری هزینه می شد و به تجهیز این کلینیک زیاد توجه نمی شد.

جعفری با تاکید بر اینکه رویکردی که در مدیریت کلینیک فرهنگیان اهر اکنون حاکم است رویکرد تغییر، تحول و ارائه خدمات مناسب برای مراجعه کنندگان است، تصریح کرد: به اعتقاد بنده هر کسی که مسئولیتی بر عهده می گیرد قطعاً به دنبال ناسزا شنیدن نیست ولی همه سعی دارند تا برای شهر و مسئولیتی که عهده دار آن شده اند خدمتی ارائه دهند و اغلب عده ای یا فرصت خدمت ندارند و یا اینکه توان کافی برای انجام امور، اما بنده در سال های پایانی خدمتم تلاش می کنم تا کاری کرده باشم.

وی اظهار کرد: امروزه شرایط به گونه ای شده که کلینیک های دولتی و بخش خصوصی با همدیگر رقابت می کنند و موردی که مردم بیش از گذشته هنگام مراجعه به مراکز درمانی به آن توجه دارند تمیز و زیبا بودن این گونه اماکن است.

مدیرعامل کلینیک فرهنگیان شهرستان اهر با اشاره به این که برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی در این کلینیک از پزشکان متخصص و باتجربه استفاده می کنیم، گفت: در کلینیک فرهنگیان از پزشکان اعصاب و روان، مغز و اعصاب، بیماری های عفونی و داخلی، عمومی، دندانپزشک و سایر متخصصان که به نوعی در حرفه خود بهترین هستند را به کار گرفته ایم و در کار پزشکی اصلاً جای خالی نداریم به طوری که از صبح شنبه تا ظهر جمعه خدمات پزشکی در این کلینیک ارائه می شود.

جعفری بیان داشت: به طور مثال تزریقات و ویزیت پزشک عمومی در کلینیک فرهنگیان اهر برای همکاران فرهنگی به صورت رایگان و بدون این که حتی ریالی دریافت شود انجام می گیرد در حالی که در سایر مراکز درمانی حداقل حق الزحمه دریافت می شود.

وی بابیان اینکه به طور میانگین حداقل روزانه نزدیک به ۴۰۰ نفر به کلینیک فرهنگیان شهرستان اهر مراجعه کننده داریم، خاطرنشان کرد: با انتشار آگهی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان بخش اورژانس و آزمایشگاه به بخش خصوصی واگذار شده اما زیر نظر مدیریت کلینیک فرهنگیان انجام وظیفه می کند و تنها در بخش فیزیوتراپی به طور میانگین روزانه نزدیک به ۵۰ نفر مراجعه کننده دارد.

مدیرعامل کلینیک فرهنگیان شهرستان اهر در پایان یادآور شد: کلینیک فرهنگیان بخش هایی مانند دندانپزشکی، مامایی، شنوایی سنجی، تغذیه، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، اورژانس، داروخانه، بخش تخصصی، بخش عمومی و اتاق احیاء دارد که در بخش دندانپزشکی تعرفه های ارائه شده کمتر تعرفه ای است که وزارت بهداشت و درمان تعیین کرده و امور مربوط به دهان و دندان به لحاظ اینکه جزو زیبایی محسوب می شود توسط بیمه طلایی فرهنگیان تحت پوشش قرار نمی گیرد.

 

انتهای پیام/