به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اشاره به اینکه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی یک چهره انقلابی و علمی است، اظهار داشت: مراسم تودیع و معارفه از یک‌جهت تلخ و از سوی دیگر شیرین است و لازم از خدمات ارزشمند رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به لحاظ تلاش‌های بی‌وقفه برای رشد و اعتلای علمی قدردانی کنم.

وی خطاب به دکتر قربانی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، گفت: دکتر قربانی فردی بومی و اصالتاً اهری هستند و تعریف‌های بسیار خوبی از وی شنیده‌ایم، آرزوی توفیق و موفقیت برای رئیس جدید این دانشگاه داریم.

امام جمعه اهر ادامه داد: هر مسئولی که در عرصه مدیریت قرار می‌گیرد به‌تنهایی نمی‌تواند تمامی امورات را پیش ببرد و لازم است تا همه برای موفقیت سیستم همکاری و تلاش کنند و از طرفی پرسنل اداری و آموزشی در راستای دست‌یابی به هدف تلاش نمایند.

حاجی‌زاده بابیان اینکه دانشگاه آزاد واحد اهر با مسئولان شهرستانی تعامل و همکاری خوبی داشت لذا انتظار می‌رود این تعامل و همکاری تداوم یابد، گفت:  امروز دستگاه‌ها و مراکز علمی به مدیران جهادی، مستقل، دلسوز و متعهد نیاز دارند به‌طوری که اگر توان علمی و تعهدمان را بیش از گذشته تقویت کنیم همان اندازه خدماتمان نیز افزایش می‌یابد.

وی، توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص ارتقاء علمی مراکز علمی، مسائل علمی، روحیه انقلابی و تعهد را مهم و ضروری دانست، بیان داشت: دانشگاه آزاد واحد اهر بعد از تبریز دومین دانشگاه بزرگ استان آذربایجان شرقی است و با توجه به تنوع رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه موجب شده تا به نسبت آن دانشجویان بسیاری برای تحصیل وارد دانشگاه آزاد واحد اهر شوند.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه مراکز دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها می‌توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری ایفاء کنند، تصریح کرد: به لحاظ اهمیت و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه تقویت مراکز دانش‌بنیان در راستای تولیدات ایرانی به روش علمی، امیدواریم این امر نیز مورد توجه دکتر قربانی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر قرار گیرد.

حاجی‌زاده با تأکید بر حفظ وحدت بین مردم و مسئولان در شهرستان اهر اضافه کرد: این‌که سخن از حفظ وحدت می‌شود تنها به‌منزله حفظ وحدت در دنیا و کشور نیست بلکه در سطح منطقه و شهرستان نیز مهم است، خوشبختانه وحدت و همدلی بی مسئولان در حوزه‌های مختلف وجود دارد اما خدای‌ناکرده اگر تفرقه و اختلاف در میان باشد آن‌طور که باید و شاید نمی‌توان به امور رسیدگی و مشکلات را از سر راه برداشت.

انتهای پیام/