به گزارش خبرنگار اهرامروز ، محمودی در مراسم افتتاحیه جشنواره نورورز ۹۷ اهر ضمن تبریک فرارسیدن ایام سال جدید اظهار کرد: از تمامی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اهر، ادارات و ارگان‌هایی که در آماده‌سازی نمایشگاه و زیباسازی شهر شبانه‌روزی تلاش و شهر را آماده پذیرایی از مسافران و شهروندان کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به رویداد تبریز ۲۰۱۸ در استان آذربایجان شرقی گفت: شهرستان اهر نیز مانند چند شهرستان دیگر به دلیل قدمت تاریخی و داشتن برخی ظرفیت‌ها جزو محورهای این رویداد مهم در استان انتخاب‌شده است.

فرماندار شهرستان اهر ضمن انتقاد از برخی ادارات که به وعده‌های خود عمل نکردند عنوان داشت: طبق موعد مقرر قرار بود موزه ادب و عرفان شهرستان اهر تا پایان سال ۹۶ در اختیار مردم و گردشگران قرار بگیرد که متأسفانه این وعده محقق نشد که این امر مایه گلایه مردم و مسئولین است.

محمودی شهرستان اهر را  در حوزه فرهنگی، ادبی، گردشگری، اجتماعی،  بسیار پربار نامید و گفت: کمیسیون فرهنگی و اعضای شورای اسلامی شهر ورود خوبی به حوزه فرهنگ داشته‌اند همگی باید تلاش کنیم تا ظرفیت‌های بالقوه شهرستان را بالفعل کنیم ما در تمامی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی دارای ظرفیت‌های فراوانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی ادارات و دستگاه‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارای وظیفه هستند عنوان داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر باید با همکاری تمامی ادارات و دستگاه‌ها، فعالیت ویژه‌ای در حوزه‌ها فرهنگی و اجتماعی داشته و درزمینهٔ ایجاد شور، نشاط و شادابی تلاش کرده و مشکلات را نیز با کمک همدیگر رفع نمایند.