به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ عبدالحسین ایمانی در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران و عوامل و اکران فیلم بازسازی واقعه غدیر شهرستان اهر که در سینما قدس شهرداری اهر برگزار شد، اظهار داشت: خط ولایت از واقعه غدیر خم تاکنون ادامه دارد و ولی امر فعلی مسلمین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است، اگر کسی امیرالمؤمنین را قبول کند و ولی زمان را قبول نکند در واقع از خط ولایت منحرف شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با اشاره به اینکه یکی از نشانه‌های ولایی بودن و ایستادن در صفوف مدافعان حریم ولایت است، افزود: رزمندگانی که اکنون خانواده و زندگی خود را ترک کرده و در جبهه‌های مقاومت از حریم ولایت دفاع می‌کنند غدیری هستند، عده‌ای کلمه کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا را بر زبان می‌آوردند ولی با این وجود حتی حاضر نیستند در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور یابند.

وی بابیان اینکه مردم قبل از بازسازی صحنه‌های این واقعه تنها داستان واقعه غدیر خم را شنیده بودند، گفت: بازسازی صحنه‌های واقعه غدیر خم کمک بسیار زیادی در تجلی داستان‌های این واقعه در اذهان عمومی می‌کند و راوی با شرح ریز واقعه مفاهیم را به مخاطبان و علی‌الخصوص نسل‌های جوان منتقل می‌کند.

هنرمندان در بازسازی صحنه‌های واقعه غدیر بسیجی وار تلاش کردند

ایمانی با تأکید بر اینکه هنرمندان شهرستان اهر در بازسازی صحنه‌های واقعه غدیر خم بسیجی وار تلاش کردند، گفت: بازسازی واقعه غدیر خم تأثیری صدچندان در ارتقاء جایگاه ولایت دارد و گامی ارزشمند در جهت ترویج ولایت و امامت ائمه معصومین است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با اشاره به اینکه اجرای نمایش بازسازی صحنه‌های واقعه غدیر خم تنها در ۵ شهرستان آذربایجان شرقی ابلاغ شده بود، اظهار کرد: شهرستان اهر جزو شهرستان‌های ابلاغ شده استان جهت بازسازی صحنه‌های واقعه غدیر خم نبود ولی عشق به اهل‌بیت(ع) و ولایت باعث شد تا مردم اهر برای بازسازی این واقعه پیش‌قدم شوند.

انتهای پیام/