به گزارش خبرنگار اهرامروز، وحید پاکزاد شنبه در این خصوص در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرحله نهایی بزرگترین مسابقات انتخابی تاریخ کیک بوکسینگ هیات ورزشهای رزمی استان آذربایجانشرقی دیروز جمعه در سه رده سنی نوجوانان جوانان بزرگسالان در شهرستان اهر با نظم و انضباط خاصی برگزار شد و در نهایت تیمهای IKN تبریز – هیات رزمی اهر و هیات رزمی مراغه به ترتیب در رده های اول تا سوم تیمی این مسابقات جای گرفتند.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۲۳۲ ورزشکار از ۱۳ شهرستان و ۱۶ تیم از تبریز در ۲ مرحله طی روزهای ۵ و ۶ مرداد در کلانشهر تبریز و ۲۷ مرداد در شهرستان اهر برگزار گردید و نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شدند.

پاکزاد گفت: در این رقابتها در جهت برگزاری مسابقات از داوران مطرح استفاده کردیم و نفراتی چون آقایان صابر محرمزاده (مسول کمیته داوران استان) – پرتوی – بهادری – رحمتی – خرمی – فضلعلی پور – رشتبری – رشیدی – یوسفی – فخری – موسایی – قدیری – نوین – صدقی مهر – حبیبی – کنگری – صدقی – فتحیان – مهدوی – بشیری – اسماعیل زاده – ایلداری در برگزاری هرچه بهتر این رقابتها نقش داشتند.

وی در خاتمه عنوان کرد: از جناب آقای دکتر علیرضا رحیمی و آقای مسعود ملک جهانی (رییس و دبیر هیات ورزشهای رزمی استان آذربایجانشرقی) نیز تشکر میکنم که شرایط برگزاری مطلوب این مسابقات را برای برگزار کنندگان فراهم کردند.

صابر محرم زاده مسئول هیئت ورزشهای رزمی اهر و رئیس کمیته داوران استان نیز در باره نتایج کسب شده توسط ۳ ورزشکار اهری حاضر در مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ انتخابی استان رده بزرگسالان گفت:
احسان پیری فایتر ۷۵ کیلو ارزنده شهرستان اهر در دور اول و دوم (مرحله اول )مسابقات که در تبریز برگزار گردید هر دو حریف خود را با ناک اوتی شکست داد و در مرحله دوم که در اهر برگزار گردید در دور سوم هم حریف خود را با ناک اوتی شکست داد و در دور چهارم حریفش در مقابلش حاضر نشد و در دور پنجم و فینال توانست حریف سرسخت و بسیار قوی خود از تبریز را با گرفتن ناک دانی و با امتیاز شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات گردد.
ابوالفضل نوایی فایتر وزن ۸۰ کیلو در دور اول استراحت خورد و دور دوم حریف خود را با گرفتن ناک دانی و امتیاز شکست داد ولی در دور سوم در مقابل حریف مراغه ای خود با وجود کسب امتیاز کافی در اواخر راند سوم از ادامه مسابقه انصراف داد و به مدال برنز بسنده کرد و مقام سوم را کسب نمود.
محمد حمیدی فایتر وزن ۵۵ کیلو دور اول استراحت داشت در دور دوم حریف خود از ایلخچی را شکست داد و در دور سوم در مقابل حریفی از تبریز شکست خود و مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نمود.
در رده سنی نوجوانان و جوانان با کسب یک مدال طلا و یک نقره و ۶ برنز تیم شهرستان اهر با مربیگری بابک نجفی و سرپرستی رسول جوانی به کار خود پایان داد و در آخر ودر مجموع با کسب ۲۴ امتیاز بعد از تبریز در رتبه دوم تیمی قرار گرفت.