به گزارش خبرنگار اهرامروز، غلامحسین مسعودی ریحان در بازدید از غرفه ویژه مطبوعات و پایگاه‌های خبری شهرستان اهر در نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به اینکه شهرستان اهر ظرفیت سرمایه‌گذاری را دارد، اظهار کرد: اگر مسئولان شهری همچون شوراها و شهرداران با مسئولین ارشد شهرستان‌ها همسو نباشند نمی‌توان آن‌طور که باید و شاید برای آینده شهر تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: فرماندار جدید شهرستان اهر برای این توسعه و آبادانی شهرستان تلاش می‌کند و علاوه بر این‌ها به‌تمامی مسائل نیز اهمیت می‌دهد در حالی که فرماندارانی هم داریم که خود را یکسر و گردن بالاتر از همه می‌دانند ولی آقای محمودی انصافاً به همه اقشار توجه دارند.

عضو شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز بابیان اینکه برپایی غرفه ویژه مطبوعات و پایگاه‌های خبری شهرستان اهر در نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی مایه دلگرمی و سرافرازی اهری‌هاست، گفت: همین‌که می‌بینیم از شهرستان اهر غرفه‌ای در این نمایشگاه دایر شده افتخار می‌کنیم که برای اولین بار جوانان اهری با راه‌اندازی غرفه‌ای سعی در مطرح نمودن نام اهر دارند.

مسعودی ریحان با قدرانی از دست‌اندرکاران غرفه مطبوعات اهر، گفت: شهرستان اهر همچون جان و دل ماست و از این‌که رسانه‌های شهرستان اهر با غرفه‌ای به معرفی این شهرستان پرداخته‌اند کمال قدردانی رادارم.

وی با ذکر اینکه شهرستان اهر جزو اولین‌هاست و نشان به این نشان که اولین مطبوعات در این شهرستان چاپ‌شده است، ابراز داشت: شهرستان اهر از نظر فرهنگ و تاریخ بسیار غنی است و اکنون نیز بسیاری از پست‌های مدیریتی چه در مرکز استان و چه در شهرستان‌ها در اختیار اهری‌ها قرار دارد.

عضو شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز اضافه کرد: بر اساس آماری که از سوی دانشگاه سراسری تبریز منتشرشده بود نشان می‌داد که بیش از ۴۰ درصد اساتید این دانشگاه قره داغی و اهری هستند و وقتی‌که می‌بینیم همشهریانمان در پست‌های حساس و کلیدی قرار یافته‌اند به خود می‌بالیم که اهری هستیم.

مسعودی با تأکید بر اینکه نقش رسانه‌ها در جهان انکارناپذیر است و حتی می‌تواند فرهنگ جامعه را توسعه و ارتقاء دهد، گفت: سطح آگاهی مردم از زمانی رو به افزایش یافت که رسانه‌ها به وجود آمدند و تعدد رسانه‌های شهرستان اهر موجب شده تا صدای مردم این شهرستان به گوش تمامی اقوام و مسئولان برسد، از این بسیار خرسندم که حتی اغلب رسانه‌های تبریز نیز به دست اهری‌ها اداره می‌شوند.

وی بخشی از عوامل توسعه شهرستان اهر را وابسته به فعالیت‌های رسانه‌ها و مطبوعات عنوان کرد، گفت: اکنون اهر به باغ شهری تبدیل‌شده که شاید این امر به نظر برخی‌ها کوچک به نظر برسد ولی تنفس هوای سالم و بهره‌مندی از طبیعت نعمتی است که بسیاری از مردم در سایر شهرستان‌ها و استان‌ها شاید از آن بی‌بهره مانده‌اند.

انتهای پیام/