علی نیرپور در حاشیه انتخابات نظام پزشکی منطقه ارسباران در اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: شهرهای منطقه ارسباران شامل شهرهای اهر، هریس، ورزقان، کلیبر، خداآفرین و هوراند حوزه انتخابیه ما برای انتخابات نظام پزشکی است که ۶ زیرشاخه را شامل می‌شود.

وی بابیان رشته‌های انتخابات گفت: زیرشاخه‌های انتخابات نظام پزشکی منطقه ارسباران شامل؛ پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی، مامایی، علوم آزمایشگاهی و کارشناسان پروانه دار که در شهرستان اهر؛ تغذیه، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و فیزیوتراپی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با ذکر اینکه اعضای نظام پزشکی شهرستان اهر ۱۱ نفر اعضای اصلی و ۷ نفر عضو علی‌البدل خواهند بود ادامه داد: انشا الله پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات ۶ پزشک، ۱ نفر دندان‌پزشک، ۱ نفر داروساز، ۱ نفر ماما، ۱ نفر کارشناس علوم آزمایشگاهی و ۱ نفر نیز کارشناسان پروانه دار انتخاب شدند.

نیری پور تعداد کاندیداها را ۱۹ نفر اعلام کرد و عنوان داشت: اعضای نظام سلامت شهرستان اهر، چه هیئت‌های اجرایی و چه هیئت‌های نظارت و نماینده فرماندار در منطقه همگی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا یک انتخابات خوب و بی حاشیه در منطقه برگزار شد.

وی در پایان بابیان اینکه انتخابات نظام پزشکی منطقه ارسباران از ساعت ۸ صبح امروز تا ۲۴ شب در محل بی بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر به طول انجامید، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات بیش از ۳۰۰ نفر اعضای نظام پزشکی منطقه ارسباران می‌توانند در این دوره شرکت کنند که بیش از ۳۰ نفر از همکاران ما نیز مسئولیت برگزاری آن را بر عهده‌ داشته‌اند.