به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه اهر با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در جمهوری اسلامی افزود: در جریان بررسی صلاحیت کاندیداها انتخابات ریاست جمهوری؛ شورای نگهبان با کسی غرض‌ورزی نداشت و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند شاید صلاحیت فردی برای شورای نگهبان محرز نشده و این بدان معنی نیست که فردی صلاحیت ندارد یا ردصلاحیت شده است.

امام جمعه اهر بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد و گفت: مردم در انتخابات به شاخصه‌های ایمان راسخ، عدالت‌خواه و ضد فساد، عملکرد انقلابی و جهادی و … توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی بابیان این‌که غربی‌ها از افراد ظلم‌ستیز و ضداستکبار در انتخابات تعریف نمی‌کنند، بیان کرد: متأسفانه غربی‌ها کاندیداهای انقلابی که دلسوز ملت و کشور است را تخریب می‌کنند.

حاجی‌زاده در ادامه اضافه کرد: ماه شوال بسیار مهم است، چراکه در این ماه فرخنده گناهان انسان بخشوده می‌شود.

امام جمعه اهر با تأکید بر این‌که مجلس یازدهم در طول یک‌سال گذشته عملکرد خوبی داشته باشد، یادآور شد: انقلابی ماندن مجلس شورای اسلامی می‌تواند گره از مشکلات مردم بگشاید در حالی که اگر نیروهای انقلابی ریزش داشته باشد مایه سرافکندگی است.

وی بر ضرورت حفظ ورزش‌های ملی از جمله ورزش زورخانه‌ای تأکید کرد و گفت: ورزش پهلوانی یا همان زورخانه‌ای در جامعه ما اهمیت ویژه‌ای دارد و ضروریست تا از این قبیل ورزش‌های ملی حمایت کنیم.

حاجی‌زاده با ذکر این‌که اسرائیل با آن همه دبدبه و کبکبه نتوانستند در برابر حماس مقاومت کنند، ابراز داشت: جبهه مقاومت به حول قوه الهی می‌رود تا ریشه ظلم و ستم را برچیند و این روز دور نیست.

امام جمعه اهر با اشاره به این‌که پشت میزنشینی و در اتاق ریاست؛ مشکلات مردم حل نمی‌شود خاطرنشان کرد: اولویت امروز جامعه ما حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و این مشکل با تحول انقلابی قابل حل است.