به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد محرم‌زاده در دیدار با مدیر، معاونین و پرسنل آموزش و پرورش اهر به مناسبت روز معلم با اشاره به اینکه معلمان شالوده جامعه هستند و پیشرفت و توسعه روزافزون کشورمان وابسته به معلمان است، اظهار کرد: معلمان حقیقتاً شغل انبیاء را دنبال می‌کنند، به عبارتی هدایت و راهنمایی یک جامعه به مسیر درست و رسیدن به تعالی بر عهده این قشر زحمت‌کش است.

وی افزود: در کشور ما معلمان جایگاه ویژه‌ای دارند و امیدوارم مجلس و دولت قدم‌های استواری برای حل مشکلات معلمان برداشته باشند و باشیم تا بتوانیم گوشه‌ای از دین خودمان را نسبت به فداکاری و دلسوزی معلمان برای تربیت ما و فرزندان‌مان و تعلیم و تربیت که به دست این قشر است اداء کنیم.

نماینده منتخب مردم اهر و هریس در مجلس یازدهم ادامه داد: مشکلات مادی و معنوی معلمان زمانی حل می‌شود که در عمل نشان دهیم ولی صرفاً با سخن درمانی گره‌گشایی از گره‌های زندگی معلمان حل نمی‌شود.

محرم‌زاده با ذکر این‌که وظیفه معلمان به مراتب سنگین‌تر از سایر اقشار و حتی مسئولان است، گفت: وقتی می‌گوییم جوانان آینده سازان کشور هستند باید توجه داشته باشیم که تعلیم و تربیت صحیح جوانان بر عهده معلمان است و اگر تعلیم و تربیت صحیح نباشد جامعه به بی‌راهه کشیده می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که هر کسی در هر سمتی که فعالیت می‌کند باید به وظایف‌اش به درستی عمل کند، گفت: اگر فردی وظایف خود را رها کند که نماینده، فرماندار و یا سایر مسئولان به وظیفه او رسیدگی خواهند کرد نمی‌توان کار کرد در هر صورت هر کسی که پیگیر حل مشکلات مردم و جامعه باشد و احیاناً به مشکل برخورد کند آن وقت به کمک آن اداره یا مدیر می‌شتابیم.

نماینده منتخب مردم اهر و هریس در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که معلمان اهری، آموزش، تعلیم و تربیت را به جای جای منطقه ارسباران و حتی شهرستان‌های هم‌جوار گسترده کرده‌اند.

محرم‌زاده بابیان اینکه متاسفانه شیوع ویروس کرونا، بر مشکلات کشور و مردم افزود، یادآور شد: با کمال تاسف؛ مردم در تامین امکانات اولیه زندگی و مایحتاج به مشکل برخورده‌اند و لازم است تا دولت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دولتی و طبیعی برای حل مشکلات مردم اقدامات عملی انجام دهد.

وی بیان داشت: در منطقه و شهرستان‌های ما علی‌رغم داشتن ظرفیت‌های متعدد از جمله معادن، ولی در هر خانه بین یک تا ۳ و بعضاً ۵ جوان تحصیل‌کرده بیکار داریم که با وجود آن که بنده رسماً شروع به فعالیت نمایندگی نکرده‌ام مشکلات خود را مطرح می‌کنند و از کم و کاستی‌ها می‌گویند.

نماینده منتخب مردم اهر و هریس در مجلس یازدهم با قدردانی از عملکرد نمایندگان سابق و مدیران گفت: با توجه به این‌که نمایندگان و مدیران سابق برای توسعه و آبادانی منطقه تلاش کرده‌اند ولی آن‌طور که باید و شاید انتظارات مردم برآورده نشده است.

محرم‌زاده افزود: با توجه به کاهش ارزش پول ملی، کاهش درآمدها و افزایش هزینه‌های مردم، در انتخابات اخیر در سطح کشور حدود ۴۲ درصد از جمعیت واجد شرایط در انتخابات مشارکت کردند در حالی که با وجود کمبودها و نارسایی‌ها مردم دوباره به پای صندوق‌های رای آمدند و گره گشایی از مشکلات؛ انتظارات به حق و قانونی مردم از نمایندگان مجلس است و در این میان باید تمامی مسئولان همراهی و همکاری کنند.

انتهای پیام/