به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در یادواره شهدای شهرستان اهر که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار شد ضمن اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران بیمه‌ شده است اظهار داشت: یکی از راه‌های حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت‌مداری و توجه به دستورات ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری است که از خداوند مسئلت می‌طلبیم توفیق حفظ و نگه‌داری از انقلاب را به ما اعطا کند.

وی افزود: یکی دیگر از راه‌های حفظ نظام و انقلاب ادامه راه شهدا است که باید راه شهد را به‌عنوان رهنما سرلوحه کارهای خود قرار داده و با عمل به وصیت‌های آنان در حفظ و نگه‌داری از انقلاب کوشا باشیم.

امام جمعه اهر همچنین در ادامه با اشاره به سخن بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران که فرمودند من برای خدمتگزاری آمده‌ام، گفت: حضرت امام خمینی(ره) قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در گفتار و عمل این سخنان خویش را اثبات کردند که باید ما مسئولان نیز همیشه به یاد مستضعفان و محرومان باشیم.

حاجی‌زاده به دستور برداشتن نرده میام مسئولان و مردم در مصلی تبریز توسط امام جمعه مردمی این شهر نیز اشاره کرد و گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی خصلت مردمی دارند و به خاطر این مردمی بودن است که هر دعوتی را قبول می‌کنند و مانند مردم عادی زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: این نظام، نظامی مردمی است و حضرت امام خمینی(ره) نظام را به مردم سپرده‌اند که بر این اساس نباید هیچ فاصله‌ای میان مردم و مسئولان باشد.

امام جمعه شهرستان اهر در ادامه با بیان اینکه محل این مسجد برای حضور پرشور مردم، شهروندان و نمازگزاران در نماز جمعه کافی نیست گفت: با احداث مصلی امام خمینی(ره) در محل جدید مطمئناً مشکلات کمبود محل برای نمازگزاران برطرف می‌شود.

حاجی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در ۲۱ سال که در خدمت مردم شهرستان اهر هستم، هنوز بزرگراه اهر – تبریز تکمیل‌ نشده است که امیدواریم با راهنمایی‌ها و مساعدت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی این جاده به‌زودی به اتمام برسد.

انتهای پیام/