به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد نیک‌نفس بخشدار بخش مرکزی و عادل فیضی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر از روند آسفالت‌ریزی معابر روستای یخفروزان بازدید کردند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر در این بازدید، اظهار کرد: ۲۳ هزار متر آسفالت‌ریزی معابر روستایی شهرستان اهر از مصوبات سال گذشته بود که به دلیل شرایط جوی امکان آسفالت‌ریزی وجود نداشت اما هم‌اکنون با مساعد بودن وضعیت جوی آب‌وهوا آسفالت‌ریزی معابر ۵ روستای اهر اجرا می‌شود.

احمد نیک‌نفس با اشاره به اینکه بهره‌مندی روستائیان از امکانات و خدمات حق مسلم ساکنین روستاهاست، افزود: باید خدمات به‌طور یکسان و عادلانه در روستاها توزیع شود تا روستائیان بدون هیچ مشکلی از خدمات عمومی بهره‌مند شوند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: با توجه به اینکه روستای یخفروزان ین شهرستان دارای ۱۱۱ خانوار بوده و تاکنون با اجرای طرح مقاوم‌سازی مساکن روستایی بنیاد مسکن ۸۲ درصد واحدهای روستایی یخفروزان مقاوم‌سازی شده است.

عادل فیضی با اشاره به اینکه آسفالت‌ریزی معابر روستای یخفروزان از محل قیر رایگان انجام می‌گیرد، افزود: نزدیک به ۵ هزار مترمربع از معابر روستای یخفروزان آسفالت‌ریزی می‌شود و این روستا دو معبر دارد که در معبر ۱۲ متری ۳۸۰ مترمربع و در معبر ۱۰ متری به‌طور ۲۵۰ مترمربع آسفالت‌ریزی می‌شود.

وی بابیان اینکه علاوه بر آسفالت‌ریزی معابر روستای یخفروزان این پروژه در ۴ روستای شهرستان اهر اجرا می‌شود، گفت: معابر روستاهای خونیق، آللو، چلقشلاقی و رشت آباد نیز در طرح آسفالت‌ریزی قرار دارند که در مجموع ۲۳ هزار مترمربع از معابر روستاهای فوق آسفالت‌ریزی خواهد شد.

انتها پیام/