به گزارش اهرامروز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، معاون جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دارای دکتری مدیریت آموزشی از واحد علوم تحقیقات تهران، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با مرتبه علمی استادیار است.

از وی تاکنون بیش از ۵۰ مقاله در نشریات، مجلات داخلی و خارجی و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی درج شده و تألیف یک جلد کتاب با عنوان رهبری و مدیریت آموزشی و ارائه دو طرح پژوهشی با عنوان «ارزیابی مدیریت تجزیه مدیران مدارس شهر تبریز» و «شناسایی و اولویت‌بندی مهارت‌های زندگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز» از سوابق علمی و پژوهشی نامبرده است.

ریاست دانشکده علوم انسانی و تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از ۹۲ تا ۹۵ و مدیریت گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی واحد تبریز از سال ۸۷تا ۹۲ از سوابق اجرایی دکتر جهانگیر یاری حاج عطالو است.

یاری حاج عطالو متولد ۱۳۵۸ در شهرستان اهر است که کارشناسی خود در رشته علوم تربیتی و مدیریت برنامه ریزی آموزشی را در دانشگاه سراسری ارومیه، کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی را در دانشگاه علامه طباطبایی تهران و دکتری خود را در واحد علوم تحقیقات تهران طی کرده و موفق به اخذ دکتری PHD مدیریت آموزشی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این مراسم با قدردانی از دکتر مهران ادوای معاون سابق آموزش و تحصیلات تکمیلی و دکتر عباسعلی شکری معاون پژوهش و فناوری این واحد ابراز امیدواری کرد که معاون جدید آموزشی و پژوهشی با بهره‌مندی از تجربیات اعضای هیات علمی و کارکنان مرتبط با این دو حوزه بتواند گام‌های موثری را در پیشرفت این واحد دانشگاهی بردارد.

دکتر ابراهیم قربانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را یکی از واحدهای فعال در حوزه پژوهشی و آموزشی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همفکری بتوانیم در راستای توسعه کمی و کیفی حوزه‌های تحت نظارت این معاونت قدم‌های اساسی برداشته شود.