به گزارش خبرنگار اهرامروز، سید محمد مجتبی حسینی در بازدید از دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران بابیان اینکه چراغ هنر تئاتر با وجود حسین محب اهری روشن است، اظهار کرد: در پایتخت و سایر نقاط کشور شهرستان اهر را با جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران و حسین محب اهری می‌شناسند و هر جا که می‌رویم ذکر و خیر استاد محب اهری است.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: یقیناً هر اقدامی که می‌تواند در رشد و پیشرفت و توسعه جشنواره‌های شهرستان‌ها از جمله تئاتر کوتاه اهر مؤثر باشد دریغ نمی‌کنیم.

جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر نیاز به تقویت و حمایت دارد

حسین محب اهری بازیگر معروف سینما و تلویزیون خطاب به معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: آقای حسینی از اینکه می‌بینم شما در معاونت هنری وزارت ارشاد هستید خوشحالم و امیدوارم امروز با حضور در این جشنواره بیش‌ازپیش از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران حمایت و تقویت کنید.

وی مجدداً بر لزوم تقویت جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران تأکید کرد و گفت: خوشبختانه جشنواره تئاتر مریوان به جایگاه اصلی خود دست‌یافته و تأکید ما بر این است که از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران حمایت شود تا این جشنواره نیز به جایگاهی که حق قانونی اوست دست یابد.

داور دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران افزود: هنرمندان جوان شهرستان اهر با استعداد هستند ولی از کمبود امکانات و زیرساخت‌ها رنج می‌برند به‌طوری که اکنون با کمترین امکانات استعدادهایشان شکوفا شده و نیاز به حمایت دارند.

محب اهری بابیان اینکه سال‌هاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کنم، خاطرنشان کرد: تحمل بیماری سرطان برایم بسیار سخت است ولی با همت و اراده در تلاشم تا بر بیماری‌ام غلبه کرده و پیروز شوم.

وی گفت: بنده از شما (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به نمایندگی از مردم اهر برای حضور در دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/