به گزارش اهرامروز، جعفر شجاعی در نشست مدیران ادارات با مسئولان ارشد شهرستان اهر با اشاره به اینکه سال گذشته برای آموزش و پرورش اهر از نظر مالی سالی پرچالش بود، اظهار داشت: علی‌رغم این‌که آموزش و پرورش اهر با تنگنای مالی در طول سال گذشته مواجه بود اما مردم شهرستان اهر دستگاه تعلیم و تربیت را تنها نگذاشتند و با مشارکت‌های مردم در مدارس یک میلیارد و ۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

وی افزود: به استحضار می‌رسانم در سطح شهر اهر ۱۰۵ باب مدرسه و ۱۷۵ مدرسه در روستاهای شهرستان اهر وجود دارد اگر این میزان مشارکت مردمی را تقسیم‌بر این تعداد مدارس کنیم خواهیم دید که باز هم کمبودهای بسیاری وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش اهر بابیان اینکه با وجود تنگناهای مالی اما ادارات گاز و برق همکاری خوبی داشته‌اند، گفت: طی آذرماه سال ۹۵ که نخستین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اهر در تهران برگزار شد حاصل این جشنواره تعهد ۲۴ باب مدرسه شد که از این تعداد احداث ۲۰ باب مدرسه به اتمام رسیده و یا در حال احداث است.

شجاعی، مدارس ۲ کلاسه روستاهای یایجلو، دیزبین، ملالار و دامن آباد، یک کلاسه روستاهای پیره یوسفیان، نجف خانلو، حصار سیدلر، هلان، سه کلاسه روستای قلندر از جمله مدارس در احداث خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان اهر برشمرد.

وی در ادامه بر لزوم مشارکت دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های هفته معلم در شهرستان اهر تأکید کرد و گفت: هر کسی به هر طریقی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند امیدواریم حداقل با حضور در مدارس و دلجویی از تلاش معلمان در گرامیداشت هفته معلم سهیم باشند.

مدیر آموزش و پرورش اهر از برگزاری سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار شهرستان اهر در پایتخت خبر داد، یادآور شد: سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار شهرستان اهر ۲۰ اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود و لذا از همه خیرین و مسئولین تقاضا داریم تا در راستای رفع نیازهای آموزش و پرورش یاری‌رسان در این جشنواره باشند.

انتهای پیام/