به گزارش اهرامروز، سرهنگ یونس منفرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان اهر با اجرای طرح ارتقای امنیت معابر، بوستان ها و پارک ها که شهروندان در ساعات بعد از افطار در آن ها حضور می یابند و همچنین تسهیل و منضبط سازی عبور و مرور وسایل نقلیه به ویژه در زمان های افطار، بعد از آن و نیز در شب های قدر اقدامات لازم را در جهت آسایش و رفاه مردم عزیز بعمل می آورد.

به جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از شهروندان می خواهیم موارد حرمت شکنی را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند و نیز به جهت پیشگیری از سرقت منازل در اوقات افطار و بعد از آن هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

روزه خواری در ملاء عام به لحاظ شرعی حرام است و از مصادیق جرم مشهود به شمار می رود و قابل تعقیب است.

معذوراتی چون بیماری و مسافرت هم مجوز روزه خواری در ملاء عام نیست.

از شهروندان اهری  که به غیرت دینی و ایمان شهره اند می خواهم،از تظاهر به روز خواری،استعمال دخانیات در ملاء عام و ایجاد آلودگی صوتی بپرهیزند. انتظار می رود این روزها که شهر آکنده از عطر معنویت و بندگی باریتعالی است بیش از پیش در رعایت عفاف و حجاب و دستگیری محرومان و ضعفا اهتمام شود.

از همه شهروندان بخاطر همکاری  و هماهنگی ها در اجرای طرح های امنیتی و انتظامی توسط پلیس، قدردانی می نمایم و در خواست می کنم در ماه مبارک رمضان این همکاری ها بیش از پیش ادامه یابد.