به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حمیدی بعد از ظهر شنبه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: قبل از نوروز، برنامه ریزی لازم برای تبلیغ تبریز ۲۰۱۸ در کلانشهرهای کشور صورت گرفته و تا ۱۳ فروردین ماه شاهد ادامه این تبلیغات خواهیم بود.

وی ادامه داد: گفتگوی لازم با شبکه های داخلی و خارجی برای تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص تبریز ۲۰۱۸ انجام گرفته و این تبلیغات و معرفی تبریز و استان در این شبکه ها ادامه خواهد داشت.

نصب ۱۰۰ المان شهری نوروزی

حمیدی همچنین از نصب ۱۰۰ المان شهری به منظور ایجاد فضاسازی های لازم خبر داد و گفت: ۲۸ مورد از این المان ها امسال طراحی شده و بقیه مربوط  به المان های مرمتی سال های گذشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز همچنین از فعالیت های اتوبوس های شادی در سطح شهر طی ایام نوروزی و برگزاری برنامه های شاد در قالب این اتوبوس ها خبر داد.

وی ادامه داد: همچنین اپلیکیشنی آماده شده که مشخص می کند اتوبوس های گردشگری تبریز هم اکنون در کدام نقطه شهر بوده و کی به کجا می رسند.

حمیدی از آماده سازی ۱۸ پارک مسافری شبانه روزی در ایام نوروزی خبر داد و گفت: ۵۷ نمازخانه در پارک ها آماده خدمت رسانی به مسافران است.