به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار کرد: دستگاه قضایی شهرستان اهر آمادگی دارد تا از تمامی مدیران و مسئولین و کسانی که در فکر توسعه و آبادانی شهرستان اهر و منطقه ارسباران هستند حمایت کند و آن‌ها قطعاً بدانند که دستگاه قضایی در کنار مسئولین و سرمایه‌گذاران حضور دارد. در کنار این موضوع خدمت به مردم از وظایف دستگاه قضایی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مسئولین خادمین مردم هستند و مسئولیت‌های کنونی امانتی از سوی پروردگار متعال در اختیار ما است، افزود: شهرستان اهر در مقایسه با شهرستان‌های هم‌جوار از پیشرفت چندانی برخوردار نبوده و در واقع امکانات در شان و منزلت مردم شهرستان نبوده و این کمبودها قابل کتمان نیست.

رئیس دادگستری شهرستان اهر ادامه داد: بیکاری جوانان از جمله مشکلاتی است که مردم اهر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و این معضل اجتماعی نیز با حمایت از سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران رفع می‌شود در حالی که سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌ای با موانع متعددی روبه‌رو می‌شود. همین معدن مس انجرد با مشکلاتی مواجه بود ولی به بار نشستن این طرح تمامی خستگی‌ها را از تن می‌برد.

نظری خطاب به مسئولین ادارات و نهادها، گفت: تشریفات اداری را کنار بگذارید و کسانی که می‌خواهند در شهرستان اهر با سرمایه‌گذاری برای جوانانمان اشتغال ایجاد کنند دستشان را فشرده، از آن‌ها حمایت کنیم و هر موانعی که پیش‌روی سرمایه‌گذاران به وجود آمد تا جایی که می‌توانیم برطرف کنیم.

وی بابیان اینکه معابر عمومی شهر اهر از نظر بهداشت که جزو وظایف شهرداری بوده تعریف چندانی ندارد، ابراز داشت: وضعیت خیابان‌ها، جوی آب‌ها، معابر عمومی قابل‌قبول نیست و با توجه به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اهر و سرپرست شهرداری جدیداً کار خود را آغاز کرده‌اند از آن‌ها حمایت می‌کنیم مگر اینکه بعد از تذکرها اگر مسئولی به وظیفه ذاتی خود عمل نکرد دستگاه قضایی در قبال آن مسئول وظیفه‌ای دیگر دارد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر یکی از وظیفه‌های خطیر دستگاه قضایی دفاع از حقوق عامه مردم و حقوق شهروندی عنوان کرد، افزود: برای دفاع از حقوق مردم با کسی شوخی نداریم و اگر زمانی مشاهده کنیم حقوق مردم ضایع‌ شده با مسببان برخورد قاطعی خواهیم داشت.

انتهای پیام/