به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در همایش مردمی پیشگامان بصیرت که در مصلای نماز جمعه اهر به مناسبت حماسه ۹ دی برگزار شد، اظهار کرد: یاد و نام بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی می‌داریم و اکنون‌که از امنیت و اقتدار برخورداریم به برکت خون پاک شهداست.

وی برگزاری همایش‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی در سراسر کشور را لبیک‌گویی به فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد، افزود: بحث ۹ دی تنها یک روز نیست بلکه در این روز به‌خصوص ملت ایران نشان دادند که همیشه در کنار رهبری و ولایت‌فقیه، انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا هستند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: این‌که می‌بینیم دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال توطئه و دسیسه هستند و تا به امروز کاری از پیش نبرده‌اند یعنی این انقلاب و نظام در مسیر درستی حرکت می‌کند و این همایش‌ها و مراسمات بایستی بیش‌ازپیش با اهمیت‌تر و باشکوه‌تر باشد.

محمودی بابیان اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: حضور مردم در مراسمات گرامی داشت حماسه ۹ دی نشان‌گر پشتیبانی مردم از ولایت‌فقیه، نظام، انقلاب و دولت است و همیشه ملت ما این پشتیبانی و حمایت خود را در تمامی عرصه‌ها ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/