به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در جلسه کارگروه ارتقاء وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت شهرستان اهر، اظهار کرد: از سال ۹۴ که بحث حاشیه‌نشینی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی مطرح‌شده در شهرستان اهر تحت عنوان ستاد ساماندهی و یا بازآفرینی سکونتگاه‌های غیررسمی جلسات به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه ساماندهی گورستان‌های متروکه بعد از سال‌ها بحث و جدال خوشبختانه به سرانجام رسیده است، افزود: کارگاه شهرداری اهر در گورستان‌های بهرام‌آباد و نادرقوجا فعال است و اهالی این مناطق خوشحالی خود را از بابت ساماندهی گورستان‌های متروکه ابراز می‌کنند که این خوشحالی مردم به‌منزله این است ما مزد خود را گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در عبور و مرور شهروندان در سطح شهر تأثیر می‌گذارد تکمیل رینگ جنوبی است که امیدواریم شورا و شهرداری با ادامه این پروژه، مسیر را به میدان ارسباران بازگشایی و تسهیل کنند.

سمندری بابیان اینکه منطقه چلپ وردی یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر اهر بوده که نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است، گفت: در راستای شناسایی محله‌های حاشیه‌نشین و منطقه چلپ وردی که جزو مناطق حاشیه‌نشین است شهرداری اهر در این راستا ۶۵۰ هزار مترمربع شناسایی و برای آسفالت‌ریزی اعتبار برآورد کرده است.

معاون فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر اینکه اکثر محلات و کوچه‌های حاشیه شهر اهر از خدمات عمومی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۳۵ درصد مردم اهر در مناطق حاشیه‌ای سکونت دارند و از طرفی مردم این مناطق عمدتاً از کوچه‌های آسفالت‌ریزی شده، پارک، محل بازی کودکان و شاید خانه بهداشت محروم‌اند.

انتهای پیام/