احمدعلی اسدپور ظهر امروز چهارشنبه در جمع مدیران صندوق بیمه روستایی و عشایری کشور اظهار داشت: این شهرستان محرومیت مضاعفی دارد و نیاز است تا مسئولان نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

وی سپس با بیان اینکه مهاجرت جوانان و نیروی فعال به شهرهای مرکزی کشور به خاطر بیکاری و نبود آب شرب در تعدادی از روستاها را شاهد هستیم، گفت: ایجاد نمایندگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان خداآفرین ضروری است.

وی همچنین افزود: خداآفرین علیرغم برخورداری از ظرفیت‌های بزرگی چون جنگل‌های ارسباران، کمپ گردشگری آینالی و واقع شدن دو سد بزرگ استان در آن، در تمام زیرساخت‌ها عقب است بطوری که ۹۶ درصد جمعیت آن روستایی است و تنها ۲۶ درصد راه‌های روستایی‌اش، آسفالت است.

اسدپور گفت: ۱۳۰ هزار گردشگر در ایام تعطیلات نوروزی از این شهرستان دیدن کردند و اسکان شبانه‌ روزی ۳۵ هزار نفر را نیز در این منطقه شاهد بودیم.

شایان ذکر است نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان آذربایجان‌شرقی با حضور رییس و نایب رییس هیأت مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایران، قائم مقام و مدیرکل دفتر مدیرعامل و پایش عملکرد صندوق و به میزبانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی در روستای آس قدیم شهرستان کلیبر برگزار شد.

انتهای پیام/