به گزارش خبرنگار اهرامروز، صمد علی‌اکبرزاده اهری، عضو شورای اسلامی شهر اهر در دیدار با مدیر، معاونین و روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اهر با قدردانی از تلاش و فداکاری کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: به نمایندگی از اعضای شورای شهر، شهرداری و شهروندان اهری از فداکاری و فعالیت جهادی کادر درمانی برای سلامتی مردم قدردانی می‌کنم.

وی افزود: همواره اعضای شورای شهر و شهرداری اهر دغدغه این را داشته‌اند تا بتوانند خدمات در خور شان برای شهروندان ارائه دهند و آرامش و آسایش برای مردم فراهم کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اهر، سامان‌دهی زباله‌گاه اهر و جمع‌آوری شبانه زباله‌های شهروندان را از دیگر دغدغه‌های شهرداری و شورای شهر اهر عنوان کرد و گفت: بعضاً در فضای مجازی می‌بینیم تصاویری از پسماندهای عفونی منتشر می‌شود، از این‌رو تقاضا داریم تا با همکاری مستمر اجازه ندهیم این حرکات، شهروندان اهری را آزرده خاطر کند.

علی‌اکبرزاده بابیان اینکه امیدوارم با همکاری و همراهی با مجموعه شبکه بهداشت و درمان اهر بتوانیم وضعیت میدان دواب را سر و سامان دهیم، گفت: میدان دواب جاده کلیبر، جزو میادین با استاندارد خرید و فروش دام است که متاسفانه به دلیل کم لطفی‌ها بلااستفاده مانده است.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر قصد دارد تا دامداری‌های داخل شهر را جمع‌آوری و به خارج از شهر انتقال دهد، چراکه دامداری‌های داخل شهر سیمای شهری را خدشه‌دار و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد در این راستا نیازمندم همراهی هرچه بیشتر مجموعه شبکه بهداشت اهر هستیم، از طرفی این مهم نیز جزو مصوبات شورای شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر اهر با تاکید بر این‌که اگر بهداشت و سلامت نباشد زندگی شهروندان در مخاطره قرار می‌گیرد، گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که شورای شهر اهر آن را دنبال می‌کند این است که فاضلاب را از آب‌های سطحی در راستای دفع تهدیدهای احتمالی جداسازی کند و این امر نیازمند همکاری سایر دستگاه‌هاست.