به گزارش ارسباران نیوز، در بیانیه مینو خالقی که روز دوشنبه بر روی کانال اطلاع رسانی وی منتشرشد، آمده است : باتوجه به اینکه برخی گمانه زنی ها منجر به تولید شایعاتی گشته، بدینوسیله مطالبی را یادآور می شوم.

وی اضافه کرد: از زمانی که خبر تصمیم شورای محترم نگهبان به اطلاع رسید ، پی گیریها و رایزنی ها از طُرق حقوقی و در چهارچوب قانون آغاز شد و همچنان در همان مسیر ادامه دارد و بسیاری از شخصیت ها و نهادهای قانونی در حال پی گیری و حل موضوع می باشند.

منتخب مردم اصفهان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این بیانیه تاکید کرد: تاکنون با هیچ رسانه و خبرنگاری مصاحبه و گفت و گو نداشته ام و هرگونه صحبت و نقل قولی از جانب من قویاَ تکذیب می شود.

وی مطلب منتشر شده در روزنامه وقایع اتفاقیه امروز (۱۶ فروردین ) که با عنوان ‘روایت رد صلاحیت جنجالی’ منتشر شده است را تکذیب کرد و افزود: این مطالب عجیب و مضحک می باشد و به هیچ وجه هیچ ارتباطی با اینجانب نداشته و محتوای آن بسیار از حقیقت به دور است.

خالقی تصریح کرد: انتشار اینگونه اظهارات منتسب به من از طرف هر کس که باشد مغرضانه و بانیت تخریب و سنگ اندازی در مسیر حل مسأله انجام شده است.

وی اضافه کرد: مسلما حق پاسخگویی در همان روزنامه و نیز امکان پیگیری قضایی برای اینجانب نسبت به اکاذیب منتشره، محفوظ می باشد.

این منتخب اصفهان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: از آنجا که احتمال دارد باز هم شاهد اینگونه مطالب و اکاذیب و اخبار باشیم بدینوسیله از تمامی دوستان و هموطنان و بخصوص رسانه ها خواهشمندم صبوری کنند و اجازه دهند پی گیری ها در فضایی آرام ، قانونی و به دور از حواشی انجام گیرد.

مینو خالقی پس از شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی ازسوی فرمانداری اصفهان و وزارت کشور با ۱۹۳۳۹۹ رای به عنوان سومین منتخب حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان اعلام شد، اما در اولین روز سال ۹۵ خبر ابطال آرای وی از قول شورای نگهبان به عنوان مهمترین خبر سال جدید منتشر شد و بازتاب گسترده ای در شبکه های مجازی و رسانه های داخلی و خارجی داشت .

در مورد علت ابطال رای این منتخب حرف و نقل های متفاوتی درشبکه های مجازی وغیررسمی منتشر شده اما منابع رسمی دراین زمینه اظهار نظر نکرده اند .

از طرفی، مینو خالقی دیروز برای سومین بار مدعی شد که شورای نگهبان و یا وزارت کشور، دلایلی مبنی بر علل ابطال آرای وی اعلام نکرده است.