سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: در روز چهارم ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر ۱۰۷ نفر نام‌نویسی کردند.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه از مجموع ثبت‌نام کنندگان روز چهارم ۹۵ نفر در انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اهر ثبت‌نام کرده‌اند که ۴۰ نفر از این داوطلبان دارای سابقه عضویت در شورای اسلامی روستا هستند، افزود: تا پایان امروز نیز ۱۲ نفر برای انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر اهر نام‌نویسی کردند.

وی ادامه داد: طی چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۱۸۵ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اهر نام‌نویسی کرده‌اند و از این تعداد ۶۸ نفر قبلاً عضو شورای روستایی بوده‌اند و در واقع ۱۱۷ نفر برای اولین بار در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی بخش مرکزی اهر شرکت می‌کنند.

عابدی اضافه کرد: با احتساب ۱۲ داوطلب ثبت‌نام کننده در روز چهارم، تعداد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر اهر به ۶۸ نفر رسید که از این تعداد ۶ نفر زن و ۶۲ نفر مرد هستند.

فرماندار اهر با تأکید بر اینکه حضور داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اهر در طول چهار روز ثبت‌نام باشکوه تز از دوره‌های قبلی است، یادآور شد: با توجه به در روزهای ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها در فرمانداری اهر شور و شوق به وجود آمده، امیدواریم در روزهای باقی‌مانده نیز روستائیان و کاندیداهای شورای شهر اهر برای شرکت در این انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی بابیان اینکه حضور نامزدهای انتخاباتی جهت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان‌گر انتخاباتی پرشور و باشکوه است، گفت: حضور پرشور نامزدهای انتخاباتی در فرمانداری نویدبخش انتخاباتی باشکوه، سالم است و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح باشیم.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: در طول چهار روز ۲۵۳ نفر برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/