به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی عصر روز گذشته در دیدار با مدیر و معاون کمیته امام خمینی(ره) شهرستان اهر، اظهار کرد: بنده نسبت به کار کمیته امداد آشنا هستم و وقتی‌که مسئولی از وضع زندگی و معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اطلاع نداشته باشد نمی‌تواند مدعی شود که وضعیت مددجویان چگونه است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به اینکه مسیری که اکنون کمیته امداد در آن قرار گرفته مسیر درستی است، افزود: ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش که جزو رویکردهای کمیته امداد بوده بهترین و مناسب‌ترین راهکار برای مقابله با معضل بیکاری و کمک به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است و بایستی کسانی هم هیچ‌گونه توانایی ندارند به آن‌ها مساعدت و کمک مالی، جسمی و فکری کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیته امداد در کنار ارائه تسهیلات و خدمات به مددجویان تحت حمایت باید به مسائل مهارت‌آموزی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

عبدالهی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم که کارآفرینان و سرمایه‌گذاران که قصد اشتغال‌زایی دارند ساعت‌ها در ادارات معطل شوند، گفت: بحثی که کمیته امداد می‌تواند به آن ورود کند آموزش دامداری و کشاورزی به اقشار بی‌سواد جامعه است، شاید فردی سواد چندانی برای بهره‌مندی از آموزش‌های تخصصی را نداشته باشد در اینجا می‌توان با ارائه مهارت‌آموزی در زمینه‌های مختلف و ارائه تسهیلات شرایط را برای اقشار بی‌سواد جهت اشتغال‌زایی فراهم کرد.

وی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر در زمینه خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش و ایجاد اشتغال قدردانی کرد، اظهار داشت: نگرش بنده به کمیته امداد به‌عنوان دستگاهی است که مسیرش را به‌درستی انتخاب کرده و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و محرومیت‌زدایی حرکت می‌کند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تأکید بر اینکه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) افرادی وفادار و با استعدادی هستند، خاطرنشان کرد: باید هر چه در توان داریم برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اقشار محروم به‌کار گیریم.

انتهای پیام/