سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اهرامروز، با تسلیت جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنان در سیلاب اخیر در استان‌های شمالی و غرب کشور اظهار داشت: نخستین محموله کمک‌های مردمی شهرستان اهر در قالب یک کامیون اقلام غیرنقدی و ۲۲۰ میلیون ریال به صورت کمک‌های نقدی به مناطق سیل‌زده استان‌های شمالی کشور ارسال شد.

جانشین سپاه ناحیه اهر افزود: محموله کمک‌های مردمی اهر که امروز به مناطق سیل‌زده استان‌های شمالی کشور ارسال شد توسط پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شده بود و سیل کمک‌های مردمی اهر و تحویل آن‌ها به پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه اهر ادامه دارد.

وی بابیان اینکه پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه اهر همچنان آماده جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی اهر به مناطق سیل‌زده هستند، گفت: اهری‌ها با تحویل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود با هدف کمک به سیل‌زدگان سعی دارند تا محبت کمک‌های مردمی زلزله سال ۹۱ منطقه ارسباران (اهر، ورزقان و هریس) که آن موقع به این منطقه ارسال می‌شد را جبران کنند.

سیفی از جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم اهر به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال در پایگاه‌های بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته‌های آینده دومین محموله کمک‌های نقدی و غیرنقدی تحویل داده شده به پایگاه‌های بسیج شهرستان اهر به به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

جانشین سپاه ناحیه اهر، خاطرنشان کرد: ۴۸ بسته کنسرو تن‌ماهی و لوبیا، ۶۰ بسته آب‌معدنی، ۱۱۲ تخته پتو، ۱۴۰ جفت کفش، ۱۵۰ عدد لباس، بخاری ۱۰ عدد، نان ۱۳۲ بسته و اقلام بهداشتی و شوینده، فرش، والر، روغن، قند، شیر خشک و … از جمله اقلام بارگیری شده در نخستین محموله کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط پایگاه‌های بسیج اهر است.

انتهای پیام/