به گزارش ارسباران نیوز، مهدی آبیاری در گفت‌وگوهای اخیر خود، با اشاره به پاسخ های شهردار اهر در جلسه امروز شورای شهر این شهرستان، اظهار داشت: طرح سؤال از اکبر فلاح شهردار اهر که توسط ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اهر کلید خورده بود، نتوانست به سؤالات مطرح‌شده از سوی اعضای شورا پاسخ قانع‌کننده دهد و با رأی ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اهر از ۹ نفر، از سمت خود برکنار شد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه استیضاح شهردار اهر که نماینده فرماندار نیز حضور داشت اعضای شورای شهر اهر از جواب‌های آقای اکبر فلاح قانع نشده و برکنار کردند، افزود: پس از برکناری شهردار فعلی اهر، محمد سرقینی به‌عنوان سومین سرپرست شهرداری اهر در دوره چهارم شورای اسلامی شهر اهر انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر، از انتخاب شهردار اهر در آینده نزدیک خبر داد، گفت: کمال امید شهردار فعلی کلیبر، برای سکان‌داری شهرداری اهر در آینده نزدیک منصوب می‌شود و اکنون شهردار آینده اهر در جلسه شورای اسلامی شهر اهر انتخاب‌شده و منتظر انجام مقدمات اولیه هستیم.

وی ادامه داد: مهندس امید در حال حاضر در سمت شهرداری کلیبر مشغول هستند و برای اینکه  تصدی سمت شهرداری اهر، استعلامات از مراجع ذی‌ربط صورت گرفته و زمان زیادی برای انتصاب وی به‌عنوان شهردار جدید صرف نخواهد شد.

آبیاری با اشاره به اینکه تمامی تغییرات مدیریتی در راستای احقاق حق‌وحقوق کارگران شهرداری است، تصریح کرد: قطع بیمه تکمیلی کارگران شهرداری اهر، عدم پرداخت حقوق و عیدی کارگران، متأسفانه باوجوداینکه بیمه تکمیلی برخی از کارکنان شهرداری طی ۹ ماهه گذشته پرداخت‌شده ولی از حقوق آنها کسر شده بااینکه به بیمه آنها افزوده شود و از طرفی فرزندان و همسران عده‌ای از کارکنان شهرداری اهر به علت بیماری اکنون نمی‌توانند از بیمه تکمیلی استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حقوق عقب‌افتاده و معوقه کارکنان و پرسنل زحمت‌کش شهرداری اهر، مطالبات پیمانکاران در تنگنای مالی قرارگرفته‌اند و اعضای شورای شهر اهر با انتخاب شهردار جدید در نظر دارد شهر را با همکاری اعضای شورای شهر اهر و شهردار جدید اهر در جهت توسعه روزافزون و موفقیت قدم برداشته شود.

ولی حتی اجازه ندادند که ۲۴ هم بگذرد در جلسه ای فوق العاده عیسی اسدی را به عنوان سرپرست شهرداری اهر انتخاب کردند که این حرکت آنها تامل برانگیز است.