به گزارش خبرنگار اهرامروز، عزت جبانی عصر امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون شهری و آژانس تلفنی در اهر، اظهار داشت: این افزایش کرایه با رویکرد بهبود ارایه خدمات بهتر به شهروندان در مسیرهای مختلف و همچنین درک شرایط استهلاک فعالان این حوزه اتخاذ شده است.

وی، تاکسی های درون شهری و آژانس مجوز دار را سالم ترین و امن ترین و امین ترین وسیله برای جابجای شهروندان در سطح شهر معرفی کرد و افزود: کلیه رانندگان تاکسی دون شهری دارای پروانه فعالیت مجاز هستن و تمام مراحل قانونی و تائید صلاحیت اخلاقی از مراجع ذیربط را اخذ کرده اند.

جبانی گفت: طی سالهای گذشته خوشبختانه هیچ مورد خاصی از این حوزه شکایات مردی به سازمان حمل و نقل شهری گزارش نشده مگر به ندرت که آنهم در مورد اخذ کرایه است و از عموم شهروندان انتظار است در سطح شهر از تاکسی های درون شهری زرد رنگ استفاده نمایند تا در صورت هرگونه بروز احتمالی از جمله (جا ماندن مدارک شخصی و وسایل شخصی …) تا بتوانن با شناسایی از طریق کد شیشه و یا مراجعه به سازمان حمل و نقل شهرداری و همکاری با این سازمان مشکلاتشان رفع شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر بابیان اینکه شهروندان بایستی از سوار شدن به خودروهای مسافربری که شناسنامه دار نیستند و ساماندهی نشده اند خودداری کنند تاکید کرد: نرخ ماهانه سرویس مدارس مینی بوس ها را ۴۰ هزار تومان و سواریهای مجاز را ۵۰ هزار تومان به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: کلیه کسانی که قصد سرویس دهی به مدارس را دارند می توانند به سازمان حمل و نقل شهرداری مراجعه کرده و تا از این طریق به شرکتهای مجاز معرفی گردند و بعد از سیر مراحل قانونی و اخذ صلاحیت اخلاقی به شرکت و آموزش پرورش جهت ارایه خدمات معرفی شوند.

جبانی از وجود نزدیک به ۲۰۰۰ فعال حوزه حمل و نقل درون شهری و پایانه های مسافربری شهری خبر داد و گفت: این سازمان با تمام وجود برای ساماندهی و رسیدگی به مشکلات آنها در حوزه ی اختیارات این سازمان تلاش می کند.

 رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر در اولین فرصت با تدابیر شهردار و شورای شهر به ساماندهی مسافربرهای بین شهری چای کنار خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: شماره تلفن ۴۴۳۴۹۸۳۳ متعلق سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم است.