ارسلان طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال در شهرستان اهر همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه پایگاه‌های مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش مستقر در تمام مدارس برگزار خواهد شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ۱۹و۲۰ اسفند نیز پایگاه‌های مشترک کمیته امداد امام (ره) و بسیج سپاه ناحیه اهر در میادین و معابر اصلی شهر و مصلی آماده جلب کمک‌های همشهریان عزیز هستند و کلیه کمک‌های جمع آوری شده در این جشن حداکثر تا ۲۵ اسفند امسال بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر با اشاره به اینکه اعتبارات و منابع مالی این نهاد از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی در اشکال مختلف تامین می‌شود، گفت: هزینه‌های کمیته امداد از محل اعتبارات دولت همانند سایر دستگاه‌ها توسط سازمان دیوان محاسبات، بازرسی کل کشور و ذی‌حساب کمیته امداد بر هزینه‌ها نظارت می‌شود.

وی ادامه داد: در خصوص کمک‌های مردمی نیز از نظر شرعی و قانونی علاوه بر سازمان‌های فوق‌الذکر نظارتی، نظارت‌های مضاعفی نیز صورت می‌گیرد. و با توجه به اینکه کمیته امداد زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری اداره می‌شود، یک معاونت نظارت و حساب‌رسی علاوه بر رسیدگی سازمان‌ها و دستگاه‌های نظارتی، به سازمان‌ها و دستگاه‌های زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری از جمله کمیته امداد نظارت مضاعفی دارد.

طهماسبی با اشاره به اینکه نماینده دائم دیوان محاسبات کشور در ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) به‌صورت دائمی مستقر است، گفت: همچنین از طرف سازمان بازرسی کل کشور به‌طور مقطعی و موردی بر کلیه فعالیت‌های ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها نظارت می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر بابیان اینکه هزینه کردهای کمیته امداد همانند برخی از مؤسسات نیست که بر آن نظارتی صورت نگیرد، خاطرنشان کرد: بر کلیه هزینه‌های کمیته امداد توسط سازمان‌های نظارتی، نظارت کافی انجام می‌شود و تمامی کمک‌های مردمی در جایی غیر از اهر هزینه نمی‌شود.