به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در دیدار مسئولان شهرستان با فرمانده سپاه ناحیه اهر که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، اظهار کرد: پیشرفت‌ها، عزت و اقتدار کشور را تا به امروز مدیون و مرهون فداکاری‌های بسیج هستیم و اگر بسیج نبود شاهد امنیت و اقتداری که حال از آن برخوردار هستیم وجود نداشت.

نظری بابیان اینکه بهره‌مندی از میوه شجره طیبه ” بسیج ” نباید مورد غفلت و بی‌توجهی به این نیروی مردمی شود، گفت: هر کسی در جامعه امروزی قدم‌های مؤثری در رابطه با خدمت به خلق‌الله بر ندارد هم به مردم و هم به کشور خیانت کرده است به‌طوری شهداء، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان فداکاری و ازخود گذشتگی کردند که ما اکنون به سمت و صندلی ریاست رسیده‌ایم.

نظری بابیان این‌که تفکر بسیجی به‌جای جای جهان پهناور در حال صادر شدن است، گفت: تفکر بسیجی سوریه، عراق را از دست تروریست‌های تکفیری داعش و حتی یمن را از دست سعودی‌های متجاوز نجات می‌دهد و اگر تفکر بسیجی در کشورمان حاکم نمی‌شد شاید هنوز هم از یوغ طاغوت نجات نیافته بودیم.

رئیس دادگستری شهرستان اهر در پایان لازمه موفقیت و توسعه و آبادانی کشور را در گرو گسترش فرهنگی بسیجی دانست، خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی و روحیه انقلابی‌گری بایستی بیش از پیش در جامعه ترویج و حفظ شود چراکه تاکنون تجربه کرده‌ایم اغلب مشکلات و بحران‌های پیش رو با حرکت بسیجی وار و روحیه انقلابی‌گری رفع شده است.

دشمنان از تفکر بسیجی و انقلابی گری هراس دارند

سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در دیدار مسئولان شهرستان اهر با وی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد بسیج را بازوی توانمند ولایت‌فقیه و روحانیت عنوان کرده و اظهار کرد: بسیج با شاخص‌ها و موفقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف به دست آورده ثابت کرد که می‌توان با روحیه ولایتمداری هر میدان و عرصه‌ای را فتح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با اشاره پیروزی نیروهای مقاومت بسیج و مردمی در عراق و سوریه، افزود: هدف نهایی آمریکا و هم‌پیمانانشان از ایجاد گروهک تروریستی داعش ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی بوده ولی خوشبختانه با تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مقاومت مناطق تحت سیطره تروریست‌های داعش در عراق و سوریه آزادسازی شده و ریشه داعش در این کشورها خشکانده شد.

وی اضافه کرد: دشمنان امروز از تفکر بسیجی و انقلابی گری هراس دارند و هیچ‌گاه تجربه‌ای که در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از رشادت و شجاعت ملت ایران کسب کرده‌اند جرات نخواهند کرد که به کشور جمهوری اسلامی تجاوز کنند.

سرهنگ ایمانی بابیان اینکه بسیج تنها متعلق به قشر و یا گروه خاص نیست بلکه بسیج از بتن و متن مردم و جامعه اسلامی است، گفت: با وجود هجمه‌های بی‌امان دشمنان و بدخواهان علیه نیروهای بسیج، ولی بسیج با رهبری مقام معظم رهبری بقای نظام و انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند و همین امر هراس بر دل دشمنان انداخته است.

انتهای پیام/