به گزارش خبرنگار اهرامروز، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش اهر، دومین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور اکثریت اعضا صبح روز دوشنبه در محل سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد. این جلسه با محوریت برنامه ریزی برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تعطیلی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در سال تحصیلی آتی و برنامه ریزی برای برگزاری هرچه باشکوهتر سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) برگزار گردید.

حاجی زاده، امام جمعه شهرستان اهر در این نشست ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره مندی از فیوضات این ماه برای تمامی آحاد مردم به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، استقبال نسل جوان از مراسمات و برنامه های در حال اجرا در ماه مبارک را ستودنی دانست.

وی حضور و ظهور قاریان و حافظان قرآن کریم را به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: نقش آموزش و پرورش را در برگزاری جلسات قرآنی، تبیین و تفسیر آیات و همچنین شفاف سازی وصایای حضرت امام (ره) غیر قابل کتمان است

حاجی زاده همچنین بر تلاش هرچه بیشتر مسئولین آموزش و پرورش در جهت ایجاد انگیزه برای دانش آموزان در جهت برگزاری هرچه بهتر امتحانات پایان سال تحصیلی تاکید کرد و از سایر نهادهای ذیربط خواست در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند.

سمندی، معاون فرماندار شهرستان اهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین، از مدیریت آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان به جهت برگزاری سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان اهر در تهران تجلیل کرده و بر تداوم این تلاش ها و پیگیری تعهدات خیرین محترم تاکید نمود.

وی بر یاری سایر ارگان ها و نهادها از جمله اداره ورزش و جوانان، سپاه ناحیه و بسیج با آموزش و پرورش در جهت پربارتر کردن اوقات فراغت دانش آموزان تاکید کرد و همچنین ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی را از ضروریات سال تحصیلی آتی دانست.

شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در آغاز جلسه با ارائه گزارشی از سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز که در بیستم اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار شد از تمامی خیرین محترم و یاریگران این جشنواره تقدیر کرد. وی با تقدیر از مجمع خیرین شهرستان، امام جمعه محبوب، فرماندار و نماینده شهرستان که یاریگران و مشوقان اصلی برگزاری این جشنواره بودند تمامی فرهنگیان و کادر اداری مدیریت را به جهت حمایت های معنوی و مادی آنان تجلیل کرد.

در پایان سایر اعضا در مورد محورهای جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات پرداختند.