به گزارش خبرنگار اهرامروز، حسینعلی امیری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به اینکه مردمان اهر مردمانی شریف، متدین و ولایت‌مدار هستند اظهار داشت: هر موقع نظام و رهبری نیاز به حضور اهری‌ها داشتند بدون بهانه‌گیری لبیک گفته‌اند.

وی افزود: اهری‌ها با گذشت ۴۰ سال پشتیبان رهبری و انقلاب و نظام و دولت هستند.

معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور گفت: رئیس‌ جمهور علاقه داشتند شخصا در شهرستان‌ها حضور یابنداما نشد و بنده حامل سلام گرم رئیس‌ جمهور به اهری‌ها هستم.

امیری اضافه کرد: ماه‌های شعبان و رمضان فرصتی است تا از معنویت پدران معنوی، علما، ائمه جمعه و مراجع بهره‌مند شویم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور فقدان معنویت را از مشکلات جامعه کنونی عنوان کرد: امام جمعه اهر با برگزاری کلاس اخلاق برای مدیران دستگاه‌های اجرایی رهنمود نشان دهند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آن گونه که نماینده مردم اهر و هریس می‌شناسم اگر انتقادی می‌کنند سوز دل و مطالبه مردم بوده است گفت: امیدوارم بتوانیم خدمتگزاران صدیق و لایق برای مردم باشیم تا زمانی که در مسئولیت هستیم.

امیری اضافه کرد: لازم است تا شرایط کشور و منطقه و نقطه عزیمت را بدانیم و برای آینده برنامه‌‌ریزی کنیم واقعیت این است که نقطه شروع‌مان آنچنان مطلوب نبود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در اواخر سال ۹۱ می‌دانیم که داعش در حال حرکت به خاک میهن اسلامی بود و حتی نفوذ هم کردند گفت: هدف داعش نه تنها برچیدن نظام جمهوری اسلامی بلکه قصد داشت جهان تشییع را برچیند.

وی تاکید کرد: با فداکاری‌های مدافعان حرم نبودند داعش برچیده نمی‌شد و باید الان در داخل خاک کشورمان با داعش می‌جنگیدیم البته نقش سپاه قدس و شهدای مدافع حرم در جمع کردن بساط داعش بی‌بدیل بود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: اگر کمک‌های مستشاری جمهوری اسلامی ایران نبود سوریه و عراق از دست رفته بود و پا برجا ماندن دولت‌های همسایه مرهون شهدای مدافع حرم و سپاه و ارتش هستند.

امیری با بیان این‌که دشمنان طوری برنامه‌ریزی کرده بودند که سعی داشتند ایران را مخل صلح در دنیا نشان دهند، ادامه داد: اگر این توطئه به تحقق می‌پیوست شرایط ما همانند عراق و لیبی می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه حوادث سال ۸۸ شرایط را به طوری رقم زده بود که اختلافات در بین سران قوا به وجود می‌آمد تصریح کرد: حال با درایت مقام معظم رهبری در کشور عمده مشکلات برطرف شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ابراز داشت: با حمایت مقام معظم رهبری و مدیریت رئیس‌جمهور توانستیم از زیر بار فصل ۷ منشور سازمان ملل بیرون آییم.

امیری با ذکر اینکه تورم ۴۵ درصدی را به تک رقمی رسانده‌ایم گفت: با اینکه دشمنان دست از توطئه نمی‌کشند اما هیئت تجاری خارجی به این نتیجه رسیده که ایران با امنیت پایدار قابل سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: کشور اکنون در مسیر درستی قرار گرفته و می‌طلبد تا خدمات بهتری برای مردم ارائه دهیم در حالی که خدمات تا حد توان انجام می شود ولی مردم مستحق بیشتر از خدمات فعلی‌اند.

معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور تصریح کرد: با همه‌ محدودیت‌‌های منابع مالی که داریم ولی مسئولان شهرستان اهر به خوبی مدیریت کرده‌اند و این نشان می‌دهد که هنوز به شرط کافی نرسیده‌ایم.

امیری اتحاد، انسجام و وحدت ملی را از مولفه‌های توسعه متوازن کشور ذکر کرد، گفت: باید بدانیم دشمنان ما اتحاد و انسجام ملی ایرانیان را هدف گرفته‌اند و امروز تمام اقوام و اصلاح‌طلب و اصول‌گرا باید در کنار هم باشیم و با دشمنان بجنگیم.

وی با تاکید بر این‌که در دوران دفاع مقدس با ۳۰ کشور مقابله کردیم اما تنهایی احساس نکردیم چون همه در کنار هم بودیم، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس جوان‌های بسیاری دادیم ولی نگذاشتیم حتی وجبی از خاک کشور دست دشمن بیفتد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: همه ما در یک کشتی واحد و در حال محور مقام معظم رهبری هستیم ولی اگر خدای‌ ناکرده این کشتی غرق شود اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و اعتدال‌گرا نمی‌شناسد در واقع هدف باید اتحاد و انسجام باشد.

امیری با اشاره به اینکه هنگام رسیدگی به امور مردم اگر درخواست غیرقانونی دارد پاسخ نه شیرین بگوئیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین نیاز کشور به اتحاد و انسجام ملی است.

انتهای پیام/