به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دومین جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: ما مفتخر هستیم که شعبه‌ای از ائمه اطهار(ع) تحت عنوان ولایت‌فقیه در جامعه با نظام مردم‌سالاری دینی و جمهوری اسلامی حاکمیت دارد و پیش از ما نسل‌های گذشته آرزوی زندگی زیر پرچم اسلامی می‌کردند ولی از این آرزو ناکام ماندند.

وی افزود: بخشی از زندگی‌مان که برگرفته از سبک زندگی دینی و اسلامی بوده همین کتاب است درحالی‌که زندگی ما نه از نظر کمی و کیفی نمی‌تواند همانند زندگی مقام معظم رهبری باشد ولی ایشان با وجود مشغله هر روز به مطالعه کتاب می‌پردازند.

امام جمعه اهر خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات رهبری در مسئله کتاب‌خوانی همان تندخوانی است شاید کسانی که یک هفته برای مطالعه کتابی زمان صرف می‌کنند ولی مقام معظم رهبری تنها یک روز به‌اندازه مطالعه یک هفته سایر افراد فقط کتاب مطالعه می‌کند که این امر از خصوصیات رهبری است.

حاجی‌زاده در ادامه بابیان اینکه آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برای شرکت در مراسمات دهه کرامت به شهرستان اهر سفر می‌کند، ابراز داشت: در هفته پیشرو مناسبت روز نماز جمعه را در پیش داریم، نماز جمعه یکی از ارمغان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بوده و تأثیرگذاری که نماز جمعه در وحدت جامعه و تداوم نظام جمهوری اسلامی و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم استکبار جهانی دارد بی‌بدیل است.

وی سپس گفت: دفاتر ائمه جمعه سراسر کشور به‌عنوان پایگاه‌های مقابله با توطئه‌های دشمن بوده و یکی از مراکزی که مسئولین خدوم جمهوری اسلامی را پشتیبانی می‌کنند و در شهری که دفتر امام جمعه و ائمه جمعه وجود نداشته باشد در واقع مسئولین همان شهر پایگاه پشتیبانی ندارند.

آیت‌الله حاجی‌زاده نقش نماز جمعه را در جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و افزود: هر شهرستانی که با بحران مواجه می‌شود کسی غیر از امام جمعه توان برطرف کردن بحران را ندارد و بعد از آن دین برای ما مهم است.

انتهای پیام/