ه گزارش خبرنگار اهرامروز ، کمال امید در مراسم افتتاحیه جشنواره نوروز ۹۷ اهر ضمن تبریک فرارسیدن ایام سال جدید اظهار کرد: از تمامی مسئولان، اعضای شورای اسلامی شهر، اصناف و کسبه و کارکنان شهرداری که ما را درراه اندازی این نمایشگاه کمک و یاری کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با ذکر اینکه رویداد تبریز ۲۰۱۸ نیز آغازشده است گفت: شهرستان اهر نیز که یکی از محورهای اصلی این رویداد است تا حد توان خود را در این رویداد بزرگ شریک و سهیم می‌داند که این نمایشگاه نیز جزوی از آن محسوب می‌شود.

شهردار اهر نمایشگاه حاضر و فعالیت‌های پیرامونی آن شامل زیباسازی شهری و برنامه تکم گردانی را حاصل یک سلسله برنامه‌ریزی دانست و عنوان داشت: برنامه‌های انجام‌شده و فعالیت‌های پیرامونی درزمینهٔ زیباسازی شهری و نصب المان‌ها، نتیجه چندین جلسه شورای اسلامی شهر، شهرداری وادارات و ارگان‌های شهرستان است که امیدواریم رضایت نسبی همشهریان عزیز را جلب کرده باشد.

امید ضمن تشکر و قدردانی از اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری درراه اندازی نمایشگاه نوروز اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر در تلاش است تا بتواند این نمایشگاه محصولات بومی و سوغات شهرستان اهر را از سال آینده در محلی ویژه و با سازه‌ای سبک و مناسب دائمی کند تا در تمامی سال بتوانیم به‌تناسب فصول خدماتی ارائه کنیم.