به گزارش اهرامروز به نقل از تسنیم، پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی ۲۰ تا ۲۴ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام در این نمایشگاه که از ۱۵ شهریور آغاز شده است تا ۳۰ مهر ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه با سایت این نمایشگاه به نشانی www.rinotex.ir اطلاعات تکمیلی را دریافت و ثبت‌نام کنند.

تجاری‌سازی فناوری، زون بندی تخصصی، حضور مشتریان فناوری، صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، راه‌اندازی تورهای سرمایه‌گذاری به عنوان متقاضیان فناوری، ارزش‌گذاری به عناصر اجرایی و اقتصادی در داوری و ارزیابی طرح‌ها، حضور صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سازمان‌های حمایتی، حضور تشکل‌های تولیدی و دستگاه‌های اجرایی برای معرفی نیازهای فناوران از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه و جشنواره است.

 این نمایشگاه در سه سطح ایده و تحقیق، توسعه و تجاری‌سازی فناوری و فروش و توسعه بازار برگزار می‌شود. تعدادی از حامیان این نمایشگاه توسعه‌گران نرم افزار آذربایجان، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی، نمایشگاه بین‌المللی تبریز، استانداری آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

انتهای پیام/