به گزارش اهرامروز، محمودی در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی گفت: نمایشگاه کتاب گامی ارزشمند در راستای توسعه فرهنگی جامعه است.

فرماندار شهرستان اهر افزود:‌ آذربایجان از دیرباز تا کنون مهد فرهنگ و هنر بوده و هست و امروز هم افتخار می‌کنیم که این نمایشگاه را در قلب مهد فرهنگ و تمدن آذربایجان –  تبریز  می‌بینیم.

محمودی با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه مطبوعات و پایگاه‌های خبری گفت: حضور مطبوعات و پایگاه‌های خبری شهرستان‌ها در کنار نشریات مرکز استان، از نقاط قوت این نمایشگاه است.

وی افزود: ‌نشریات محلی شهرستان اهر نیز در این نمایشگاه به صورت فعال شرکت کرده‌اند و این نشان دهنده ظرفیت فرهنگی آذربایجان است.

فرماندار شهرستان اهر با بیان اینکه هم مطبوعات و هم کتاب برای ارتقای فرهنگ در جامعه لازم و ضروری هستند خاطرنشان کرد: علی رغم این که فضای مجازی در عصر ما حاکم است اما کتاب و روزنامه و مطبوعات هنوز همان اهمیت و جایگاه خود را دارند.

محمودی،‌نقش خانواده‌های را در ارتقای سواد رسانه‌ای و ترویج فرهنگ مطالعه  در بین جوانان و نوجوانان بسیار بااهمیت دانست.

براساس این گزارش پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌شرقی از دوم تا هفتم آبان در محل  نمایشگاه دائمی تبریز برپاست.

انتهای پیام/