به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی، فرماندار شهرستان اهر در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اهر به مناسبت روز شوراها اظهار کرد: متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری مراسم گرامیداشت روز شوراها، هفته معلم و کارگر را تحت‌الشاع قرار داد و همچنین از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز مصوب کرده بود که برگزاری مراسمات ممنوعیت دارد چراکه هنوز وضعیت عادی نشده است.

فرماندار شهرستان اهر افزود: به لحاظ محدودیت‌ها جهت حضور اعضای شورای اداری به خاطر شیوع ویروس کرونا، بنده به نمایندگی از تمامی مدیران ادارات، روز شورا را تبریک می‌گویم.

وی بابیان اینکه جایگاه شورای شهر تحت عنوان پارلمان شهری، قابل احترام است ادامه داد: در مسیر راه، انتقاد، نقد، تخریب و راهکار پیش‌روی شورای شهر و شهرداری اهر امری طبیعی است و همین‌که مدیریت امور شهری با نیّت فراهم نمودن اسباب آرامش و رفاه مردم تلاش می‌کند قابل قدردانی است.

محمودی اضافه کرد: ارزیابی ما از بازخورد افکار عمومی در رابطه با عملکرد شهرداری اهر این است که شهردار توانسته علی‌رغم محدودیت‌های مالی و امکاناتی، خدمات به شهروندان ارائه کند و نگاه‌ها به شورای شهر و شهرداری اهر نسبت به گذشته مثبت است.

فرماندار شهرستان اهر با تاکید بر اینکه هر اندازه‌ای که شهرداری و شورای شهر اهر توانمند باشد همان اندازه می‌تواند رضایت‌مندی عمومی را افزایش دهد، گفت: باید قبول کنیم که بار ارائه خدمات به بیش از ۱۰۰ هزار شهروند اهری بر دوش شهرداری و شورای شهر اهر است.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستاها هر مصوبه‌ای که داشته باشند برای تمامی دستگاه‌ها لازم‌الاجراست و این مهم را قانون اساسی برای دستگاه‌ها و نهادها مشخص کرده است.