به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در بازدید معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از معدن مس انجرد شهرستان اهر بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستان اهر در راستای رونق اشتغال در کنار سرمایه‌گذاران هستند، اظهار داشت: به جهت اینکه معدن مس انجرد می‌تواند در تولید و اشتغال گام‌های ارزشمندی بردارد این معدن را جزو اولویت‌های نخست شهرستان اهر قرار داده‌ایم.

فرماندار شهرستان اهر افزود: همان‌طور که دولتمردان برای رفع مشکلات و موانع معدن مس انجرد دغدغه دارند نشان می‌دهد که دولت به حوزه صنعت و معدن توجه ویژه‌ای دارد و حضور مسئولان استانی و کشوری حاکی از آن است.

وی بابیان اینکه به جهت رفع مشکلات و موانع معدن مس انجرد در مباحث مسائل اجتماعی، تملک اراضی و … نگاه ویژه‌ای به این معدن داریم، گفت: تکلیف مدیریت و قانونی این است که از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم در حالی که تاکنون حمایت کرده‌ایم و از این پس هر کاری که بتوانیم برای رفع مشکلات و دغدغه‌های معدن مس انجرد انجام می‌دهیم.

محمودی اضافه کرد: سیدرضا مقیمی اصل سرمایه‌گذار معدن مس انجرد که به دلیل کسالت با وی دیداری داشتیم بیان کردند که حتی قطعه‌ای از این معدن و کارخانه کنسانتره را متعلق به خود نمی‌داند بلکه هر آنچه که معدن انجرد تولید می‌کند متعلق به شهرستان اهر است، این جمله بیان واقعیت بود و در واقع برای ما نیز درس اخلاق بود که آقای مقیمی آموختند.

فرماندار شهرستان اهر، اصلی‌ترین معضل شهرستان اهر را بیکاری جوانان عنوان کرد، گفت: در هر شرایطی امیدواریم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مسئولان را کنار خود ببینند.

انتهای پیام/