به گزارش خبرنگار اهرامروز، منصور حضرتیان در نشست مشترک بسیج ورزشکاران شهرستان اهر با رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی اظهار کرد: شهرستان اهر جزو شهرستان‌های ویژه استان است و ساختار بسیج ورزشکاران این شهرستان منحصر به فرد است که شاید در هیچ شهرستانی این ساختار وجود نداشته باشد و اگر می‌گوییم فرصت نداریم مشغله کاری زیاد است چون حجم کاری‌مان بالاست.

وی در ادامه از آغاز اجرای «طرح تابستان با ورزش» در این شهرستان خبر داد و گفت: البته «طرح تابستان با ورزش» اخیراً از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده ولی ما برنامه‌های ورزشی با رویکرد فرهنگی و استعدادیابی را از ماه مبارک رمضان آغاز کرده‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر ادامه داد: پیش از ابلاغ وزارت ورزش و جوانان، «طرح تابستان با ورزش» را در شهرستان اهر اجرا می‌کنیم و از ظرفیت‌های هیئت‌های ورزشی نیز به خوبی استفاده می‌کنیم.

حضرتیان بابیان اینکه پنجمین دوره جشنواره ورزشی و فرهنگی جام ارسباران اهر در سد ستارخان برگزار می‌شود، گفت: پنجمین دوره جشنواره ورزشی و فرهنگی جام ارسباران اهر با هدف کمک به توسعه ورزش‌های همگانی، گردشگری و استعدادیابی در کمپ گردشگری سد ستارخان اهر و با مشارکت ۱۲ هیئت ورزشی برگزار خواهد شد.

وی با ذکر اینکه در برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی از ظرفیت بسیج ورزشکاران شهرستان اهر بهره‌مند می‌شویم ابراز داشت: ما بسیج ورزشکاران را کنار خود می‌بینیم و از توانایی ورزشکاران بسیجی بهره‌مند می‌شویم به آنها افتخار می‌کنیم به طوری که یکی از ورزشکاران بسیجی به نام حسین رضایی قهرمان جهان در رشته بدمینتون ماه آینده برای حضور در مسابقات جهانی به انگلیس اعزام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر از آمادگی اداره ورزش و جوانان برای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار منطقه ارسباران در اهر خبر داد و گفت: تک‌تک‌مان در قبال فداکاری و از خودگذشتگی‌های شهدا مسئولیت سنگینی داریم و اگر امروز این‌جا با آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم مدیون شهدا و مدافعان گمنام وطن هستیم در این راستا بر حسب وظیفه‌ای که داریم برای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار منطقه ارسباران اعلام آمادگی می‌کنیم چراکه برگزاری این یادواره کمترین کاری است که می‌توانیم برای شهدا انجام دهیم.

حضرتیان اضافه کرد: شهدای مدافعان حرم نیز نباید فراموش شوند از این‌رو پیشنهاد می‌کنیم باید یاد و خاطره شهدای مدافعان حرم را در کنار یادواره شهدای ورزشکار منطقه ارسباران گرامی بداریم.

انتهای پیام/