به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهر، اظهار داشت: ادارات، نهادها و سازمان‌هایی که در خصوص امر به معروف و نهی از منکر عملکردی دارند بایستی پیش از پایان سال گزارشات خود را به دبیرخانه این ستاد ارسال کنند تا در اسرع وقت تحویل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان شود.

وی با اشاره به اینکه نظام، نظام جمهوری اسلامی بوده و انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، افزود: ریشه و اساس نظام و انقلاب اسلامی تحقق ارزش‌های اسلامی در کشور بوده و آن چیزی که باید از در و دیوار ببارد معروفات است.

آیت‌الله حاجی‌زاده ادامه داد: جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهر عنوان اجرایی ندارد و به‌نوعی سیاست‌گذاری، ترویج و نظارت است و بایستی برنامه‌ها به‌گونه‌ای تدوین و برنامه‌ریزی شود که ثمره عملی داشته باشد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهر بابیان اینکه اگر تذکر لسانی در جامعه تحقق یابد دیگر مشکلی در جامعه پیدا نمی‌شود، گفت: متأسفانه از بس در مورد تذکر لسانی سخن و اقدامات عملی صورت نمی‌گیرد که شاید روبه فراموشی برود.

وی با ابراز تأسف از این‌که برخی دگراندیشان و ایادی مستکبران قصد دارند تا طرح ناهنجاری را در کشورمان به فرهنگ تبدیل کنند، اظهار کرد: ایادی مستکبران با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گسترده می‌خواهند بی‌حجابی و هنجارشکنی را به‌عنوان فرهنگ تبدیل کنند باید ما نیز در مقابل آن‌ها معروفات را به رخ دشمنان نظام و اسلام بکشانیم.

امام جمعه اهر تشویق کارمندان با حجاب، درست‌کار، پاک دست و با اخلاق را در مجامع عمومی ضروری دانست، افزود: علاوه بر اینکه افراد با حجاب، درست‌کار، پاک دست و با اخلاق را تشویق می‌کنیم بلکه بایستی به کسانی که این خصوصیات را ندارند تذکر داده شود و وقتی از ادارات می‌گوییم یعنی باید اول از خودمان شروع کنیم.

انتهای پیام/