به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد محرم‌زاده در دیدار با رئیس، اعضای شورای شهر و شهردار اهر به مناسبت روز شوراها با اشاره به این‌که از تمامی کسانی که در جریان مقابله با ویروس کرونا نقش کلیدی در رابطه با اینکه باعث شد تا مردم منطقه دچار آسیب نشوند قدردانی می‌کنم، اظهار داشت: آن‌طور که می‌دانیم شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر وضعیت را در حالت قرمز نگه داشته و طبق گزارشات دریافتی بنده طی روزهای گذشته نیز روند کاهشی داشته است.

وی با تبریک روز شوراها به شورای اسلامی شهر اهر افزود: شورای اسلامی شهر اهر به عنوان پارلمان شهری، یک نهاد مردمی است به عبارتی شهرداری نیز نهادی غیردولتی و مردمی است بنابر این انتظار مردم از شهرداری اهر بجاست و خواست عموم از شورای شهر اتحاد، انسجام و خدمت به مردم بوده که باید تحقق یابد چراکه عمل به وظیفه و تعهدات یک اصل مهم است.

نماینده منتخب مردم اهر و هریس در مجلس یازدهم، حفظ وحدت و انسجام بین اعضای شورای اسلامی شهر جهت خدمات‌رسانی به شهروندان اهری را ضروری دانست و گفت: هماهنگی بین اعضای شورای اسلامی شهر و بین شورا و شهرداری اهر می‌تواند نتایج مثبتی در حل مشکلات مردم داشته باشد.

محرم‌زاده با ذکر این‌که مردم به خاطر پیگیری مشکلات و موارد پیش‌آمده به نهاد شهرداری مراجعه می‌کنند، گفت: تمامی ادارات دولتی بایستی در خدمت مردم باشند و تا حدی که قانون و اختیارات اجازه می‌دهد مدیران برای حل مشکلات مردم گام‌های بلندی بردارند و در این میان اصل، افزایش رضایت‌مندی مردم است.

وی بابیان این‌که پیش از درگیری با ویروس کرونا، گرفتار کرونای اقتصادی هستیم، گفت: متاسفانه در حوزه مسائل اقتصادی با مشکلات عدیده‌ای گریبانگیر هستیم و از طرفی هم ارزش پول ملی بیش از حد تصور کاهش یافته است و درآمد مردم علی‌رغم این مشکلات افزایشی نداشته و از سوی دیگر نیز هزینه‌های زندگی مردم روز به روز افزایش می‌یابد.

نماینده منتخب مردم اهر و هریس در مجلس یازدهم تصریح کرد: با آن‌که بنده رسماً نمایندگی مردم شریف اهر و هریس در مجلس را شروع نکرده‌ایم ولی مردم هزار و یک مشکلات خود را مطرح می‌کنند و درخواست همراهی دارند، متاسفانه برای رفع مشکلات روزمره مردم از نظر اقتصادی و معیشتی تدابیر مطلوبی اندیشیده نشده است، شاید گفته شود مردم باید خود به فکر خودشان باشد ولی خوب بایستی زمینه هم فراهم باشد تا مردم نقش ایفاء کنند.

محرم‌زاده با تاکید بر این‌که حل مشکلات مردم و کمک به تامین معیشت آنها به مدیریت و عزم جهادی نیازمندیم، یادآور شد: اگر هر مدیر و مسئولی به وظیفه خویش در قبال مردم به درستی عمل کند، آن وقت می‌توانیم در گره‌گشایی از مشکلات مردم موثر واقع شویم.

وی در پایان سخنان خود بر لزوم توجه به مشکلات روستاهای اهر و هریس تاکید کرد و گفت: اهالی روستاهای اهر و هریس، جویای حل مشکلات در جهت پیشرفت و آبادانی هستند، مثلاً در روستایی با احداث سد معیشتی می‌تواند در افزایش درآمد اهال آن روستا تاثیرگذار باشد و اگر برای حل مشکلات مردم قدم برداریم قطعاً در افزایش رضایت‌مندی مردم بی‌تاثیر نخواهد بود.