به گزارش خبرنگار اهرامروز، آتش‌نشانان همیشه و در همه حال برای نجات مردم از خطراتی مانند آتش‌سوزی جان خود را خطر انداخته‌اند و در این راه از هیچ حادثه‌ای به دل خود ترس و دلهره راه نداده‌اند. آن‌ها وقتی دیدند که خانه مردی تنها و کر و لال دچار آتش‌سوزی شده پس از خاموش کردن حریق اقدام به بازسازی خانه وزندگی او کردند. یکی از مأموران نیروهای انتظامی، اهالی محل و آتش‌نشانان کاری بزرگ کردند و آن زندگی بخشیدن به شخصی بود که همه دارایی خود را در یک حادثه ازدست‌داده بود.

 و راستی چه زیباست زمانی که فداکاری و از جان گذشتن آتش‌نشانان با همراهی جامعه‌ای روبرو می‌شود که به ین نوع همکاری‌های خداپسندانه نیاز دارد تا با نهادینه کردن آن خانه‌های بسیار دیگری را آباد کند.

سلام و درود ما بر روح تمامی شهیدانی که از جان خود گذشتند تا ما در آسایش و امنیت زندگی کنیم تمامی آتش‌نشانان شهیدی که از جان خود گذشتند تا ما در مخاطرات تنها نباشیم کمک به همنوع در هر حالتی پسندیده است ما نیز این اقدام آتش‌نشانان عزیز را ارج می‌نهیم و از تمامی این عزیزان سپاسگزاریم.

رحیم صادقیه رئیس آتش‌نشانی شهرداری اهر در گفتگو با خبرنگار اهرامروزاظهار داشت: روز گذشته ساعت ۱۵:۳۰ در یک‌خانه در منطقه دانشسرا اعلام حریق شد که نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله خود را به محل رساندند.

وی افزود: خانه متعلق به یک مرد میان‌سال بود که تنها در قسمت قدیمی خانه خود زندگی می‌کرد و اتاق نوساز خانه‌اش که توسط یک خیر ساخته‌شده بود به دلیل نداشتند امکانات هنوز قابل‌استفاده نبود.

رئیس آتش‌نشانی شهرداری اهر با اشاره به اینکه آتش‌نشانان پس از اطفای حریق محل را ترک نکردند گفت: پس از اطفای حریق، آتش‌نشانان با کمک یکی از کارکنان نیروی انتظامی و اهالی محل اقدام به تجهیز اتاق جدید الحداث منزل مسکونی شدند.

صادقیه بابیان اینکه لوله‌کشی گاز آغاز کار آتش‌نشانان در این منزل بود عنوان کرد: آتش‌نشانان ابتدا شروع به لوله‌کشی گاز به داخل منزل نمودند، سپس موکت آن توسط یکی از کارکنان خیر نیروی انتظامی خریداری شد اهالی محل نیز اقدام به تأمین لوازم موردنیاز منزل کردند.

 

وی با ذکر اینکه آتش‌نشانان نیز تا حد توان در تأمین لوازم ضروری خانه مسکونی مشارکت کردند گفت: تلاش خواهیم کرد در اولین فرصت  نیز سرویس بهداشتی و حمام را برای این خانه احداث کرده و در اختیار صاحب‌خانه قرار دهیم.