به گزارش خبرنگار اهرامروز، رستم ممی زاده در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام ماه رجب، سال جدید و هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هنر زبان پویا و گویای مردم و جامعه است و مشکلات مردم را به سایرین و مسئولین انتقال می‌دهد.

وی بابیان اینکه متأسفانه رسانه‌های بزرگ دنیا در اختیار غیرمسلمانان است گفت: رسانه‌های بزرگ دنیا در دست استکبار جهانی بوده و از این طریق عرض‌اندام کرده و در راستای اهداف شوم خود حرکت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر با ذکر اینکه اگر ما بخواهیم در راستای هنر اسلامی حرکت کنیم نقاط قوت زیادی نداریم عنوان کرد: هنرمندان ما باید به‌گونه‌ای تلاش کنند تا در کنار فعالیت‌های هنری داخلی خود بتوانند فرهنگ ایرانی اسلامی را با آثار هنری فاخر در حد و اندازه‌های جهانی ارائه کنند در این مورد ضعف‌هایی داریم اما باید در این راه تلاش نمائیم.

ممی زاده با اشاره به اینکه داشتن پیام در هنر اسلامی نقطه قوت ما است ابراز داشت: هنرمند مسلمان دارای پیام ارزشمند است ولی در انتقال آن مشکل دارد یعنی دارای رسانه مناسب برای انتقال آن به سایر ملت‌ها و فرهنگ‌ها نیست و برعکس غیرمسلمانان پیامی ندارند ولی رسانه‌های قدرتمند در اختیار آن‌ها است.

وی بابیان اینکه آثار فاخر همیشه مورد استقبال قرارگرفته‌اند گفت: همیشه شاهد بوده‌ایم که آثار فاخر ملی و منطقه‌ای همیشه مورد استقبال مردم و مسئولین بوده است در شهرستان اهر و در جشنواره تئاتر نیز آثار ارزشی خوبی در مورد دفاع مقدس و شهداء اجراشده که همیشه موردتوجه قرارگرفته است.