به گزارش خبرنگار اهرامروز، آرزو شامی در آیین افتتاحیه انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر با اشاره به اینکه پیش از آغاز به کار انجمن اگر قصد داشتیم اقداماتی انجام دهیم یا به مجوز و یا حمایت‌های مالی نیاز داشتیم، اظهار داشت: بیش از بیست جلسه برای برگزاری فعالیت‌های نمایشگاهی برگزار کرده‌ایم اما هر بار با دیواری از مشکلات برخورد کردیم.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر ادامه داد: اگر تاکنون اقدامات اساسی انجام نداده‌ایم باید اول به خودمان باز گردیم و اگر تا به حال هنرمندان اعتراضی نکرده‌اند مبنی بر این نیست که هیچ مشکلی نداریم و لازمه غلبه بر تمامی مشکلات و پیشرفت در عرصه‌های مختلف اتحاد و همدلی است.

وی اضافه کرد: تجربه نشان داده که یکدست به‌تنهایی صدایی ندارد و با تک‌روی‌ها و منم منم گفتن‌ها نمی‌توان شاهد ترقی و پیشرفت بود اما به لحاظ نبود منابع مالی در شهرستان اهر به‌تنهایی نمی‌توانیم آنچه را که برنامه‌ریزی کرده‌ایم تحقق‌بخشیم.

شامی بابیان اینکه انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر نه بالایی دارد و نه پایینی بلکه حتی ریاست در این انجمن هم اصلاً مطرح نیست، گفت: فرق هیئت‌مدیره با سایر اعضاء در این است که ما خدمت گذار هستیم و در واقع مسئولیت قبول کرده‌ایم تا به‌نوعی خواسته‌های اعضاء را محقق کنیم.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر بیان داشت: برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر نیازمند اتحاد و وحدت هستیم چراکه با اتحاد می‌توان قله‌های ترقی و پیشرفت را فتح کرد این توصیه بنده به اعضای انجمن است.

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی اهر پیش از نیازمندی به حمایت‌های مالی مسئولان بیشتر به اعتماد نیاز دارند، ابراز داشت: مسئولان کافی است یک‌بار به هنرمندان اعتماد کنند یقین بدانید که پشیمان نمی‌شوید همین هنرمندان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف کارایی بسیاری دارند البته به اعتماد نیز نیازمند هستند.

انتهای پیام/