به گزارش خبرنگار اهرامروز، صمد علی‌اکبرزاده اهری در جمع خبرنگاران با اشاره انتقال شهرداری مرکزی به ساختمان شهرداری منطقه یک، اظهار کرد: با انتقال واحدهای شهرداری مرکزی اهر به ساختمان منطقه یک شهرداری نه‌تنها از ترافیک مرکز شهر کاسته می‌شود بلکه عمارت شهرداری اهر از آسیب‌های احتمالی در امان می‌ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر افزود: در شرایط فعلی مردم برای انجام امور اداری مجبور هستند تا به دو محل مراجعه کنند این اصلاً خوب نیست بلکه در نظر داریم تا طبقه دوم عمارت شهرداری به شورا و دفتر شهردار تعلق یابد و طبق همکف را به‌عنوان موزه شهرداری دایر کنیم.

وی بر ایجاد فضای سبز در گورستان نادرقوجا و بهرام‌آباد تأکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها مسیرگشایی و ادامه خیابان آزادگان خواهد بود که متأسفانه برخی‌ها با تحریک مردم مانع از اجرای پروژه‌های مسیرگشایی می‌شوند در حالی که با اجرای مسیرگشایی در روان‌سازی ترافیک شهری تأثیر بسزایی خواهد داشت.

علی‌اکبرزاده اهری با ابراز تأسف از اینکه برخی‌ها به‌جای ایجاد وفاق در شهر بیشتر به دنبال نفاق و تفرقه هستند، ادامه داد: اکنون بستر برای توسعه و خدمت به شهر و شهروندان اهری فراهم است و مسئولین با اتحاد و همدلی نسبت به این امر راضی‌اند ولی باید مردم نیز همکاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر تأکید کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن اینکه از عملکرد مسئولین علی‌الخصوص شورا و شهرداری انتقاد دارند برای ارائه خدمات نیز ما را راهنمایی کنند و انعکاس درد و رنج و مشکلات مردم از جمله اقداماتی است که رسانه‌ها می‌توانند انجام دهند و آن موقع مسئولین شهری بیشتر نسبت به مشکلات محلات و مردم اشرافیت پیدا می‌کنند.

وی بابیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری از انتقادهای سازنده با آغوش باز استقبال می‌کنند، گفت: بنده به‌عنوان یک شهروند اهری از نفاق و تفرقه نفرت دارم و اعتقاد داریم که همه باید همدیگر را تحمل کرده و راهنمایی کنند در حالی که کسی که ساکن شهر دیگری است هیچ‌گاه دلش برای اهر و اهری‌ها نمی‌سوزد بلکه اگر کسی عشق و علاقه به اهر دارد می‌تواند آن را بسازد و آباد کند.

علی‌اکبرزاده اهری تصریح کرد: همه مردم از زن و مرد، کوچک و بزرگ در قبال شهر اهر مسئولیت دارند و هر کسی به‌اندازه خود می‌تواند برای آبادانی و توسعه شهر مؤثر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر با تأکید بر اینکه بنده دست کسانی که برای اهر و اهری‌ها خدمت می‌کنند را می‌فشارم، خاطرنشان کرد: برای خدمت به مردم اهر قسم‌خورده‌ایم و جزء خدمت هدف دیگری نداریم وجدانمان هم قبول نمی‌کند که در قبال کم و کاستی‌ها و مشکلات مردم سکوت کنیم.