به گزارش اهرامروز به نقل از تسنیم از میانه، حجت الاسلام و المسلمین علی مصائبی در نشستی با فرماندار شهرستان میانه با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی همواره تلاش می‌کند مشکلات موقوفات این شهرستان را حل کند، اظهار داشت: شهرستان میانه به لحاظ وسعت زیادی که دارد به تبع موقوفه آن نیز زیاد است در این راستا اداره کل اوقاف استان نگاه ویژه‌ای به این شهرستان دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی افزود: ۶هزار متر مربع زمین از محل موقوفه فرمان فرمایان جهت ساخت بیمارستان خصوصی در شهرستان میانه به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شد که در راستای نیت واقف بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مراحل اخذ مجوز جهت واگذاری رسمی این زمین از سوی اوقاف آذربایجان شرقی انجام خواهد گرفت، اذعان کرد: برای واگذاری کامل این زمین به بخش خصوصی باید مجوز لازم از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز صادر شود که بعد از اخذ مجوز سرمایه گذار می‌تواند پروژه خود را آغاز کند.

مصائبی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی همواره در تلاش است با اقدامات قانونی و احترام به حقوق وقف کنندگان زمینه اینگونه سرمایه گذاری‌های خیرخواهانه را فراهم کند چرا که با احداث بیمارستان خصوصی در شهرستان میانه بخشی از مشکلات مردم این منطقه در حوزه بهداشت و درمان رفع خواهد شد.

انتهای پیام/