به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار با دست‌اندرکاران ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و شهری که به مناسبت هفته حمل و نقل انجام گرفت، حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری را یکی از شغل‌های سخت دانست، اظهار کرد: راننده‌ای که شغل اش رانندگی است شاید درآمد خوبی داشته باشد ولی کاری سخت، دشوار و دائماً دور از خانواده است که این امر بر سختی‌های آن اضافه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه گذشته مردم با مشکلات متعددی روبرو بودند، افزود: در دهه‌های گذشته که امکانات این‌چنین وجود نداشت مردم با مشکلاتی مواجه بودند ولی اکنون با توسعه ناوگان حمل و نقل تمامی خدمات و امکانات در کمترین زمان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

امام جمعه اهر یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهرستان اهر را عدم بهره‌مندی از راه مناسب عنوان کرد، ادامه داد: عمده مشکل مردم در حال حاضر نبود راه مناسب است به‌طوری که بنده بیست‌ویک سال می‌شود در اهر هستم و برای تکمیل بزرگراه اهر – تبریز بارها به وزارت راه و شهرسازی مراجعه کرده‌ایم با اینکه این‌همه درخواست و پیگیری کرده‌ایم و اکنون وضعیتمان این شده که می‌بینید.

حاجی‌زاده بابیان اینکه مسدود کردن راه‌های قدیمی اقدامی کاملاً اشتباه است، گفت: تأکید داریم تا راه‌های قدیمی به‌جای این‌که مسدود شوند آنها را حفظ کنیم از طرفی هم نمی‌توانیم نادیده بگیریم که راه نامناسب و شرایط منطقه نیز در عدم توسعه‌نیافتگی دخیل بوده ولی از مسئولین می‌خواهیم که بیش‌ازپیش برای توسعه منطقه تلاش کنند.

وی بر لزوم ارائه خدمات متناسب با نیازهای روستائیان تأکید کرد، یادآور شد: اگر روستائیان از راه دسترسی مناسب و خدمات روز بهره‌مند شوند هیچ‌وقت به فکر مهاجرت از روستاها نمی‌افتند در حالی که مهاجرت به کلان‌شهرها علاوه بر اینکه در تولید خللی وارد می‌کند بلکه در اقتصاد کشور نیز تأثیر می‌گذارد.