به گزارش خبرنگار اهرامروز، سید محمد عابدی در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید امور مالیاتی شهرستان اهر، اظهار داشت: آقای علوی رئیس سابق امور مالیاتی اهر یکی از موفق‌ترین مدیران و از خانواده‌ای مذهبی بود و در طول دوران مدیریت خود فعالیت‌های قابل‌توجهی در شهرستان اهر داشته است.

وی با اشاره به اینکه ما از ارتقاء سطح مدیریت مدیران ناراضی نیستیم و بسیار خوشحال می‌شویم، افزود: فرهنگ مالیاتی باید در جامعه نهادینه شود تا همه افراد بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه در کشورهای اروپایی مردم خود به پرداخت مالیاتشان علاقه‌مند هستند گفت: وقتی مردم ببینند که مالیات پرداختی آنان برای خود و خانواده آن‌ها، برای حمل‌ونقل، ایاب‌وذهاب شهری، خیابان‌ها، بیمارستان‌ها و … هزینه می‌شود خود برای پرداخت مالیاتشان پیش‌قدم می‌شوند.

عابدی بابیان اینکه امروزه با پرداخت مالیات رفاه زندگی مردم نیز بالاتر رفته است، عنوان کرد: امروز دیگر مانند سال‌های گذشته بیماری و حتی جراحی‌های بزرگ ازنظر مالی بزرگ‌ترین مشکل مردم نیست چون با بالاتر رفتن فرهنگ پرداخت مالیات این زیرساخت‌ها نیز بهبود چشمگیری یافته و می‌تواند خدمات بهتری ارائه دهد.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از سید طاها علوی رئیس سابق امور مالیاتی اهر برای بهمنی رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.