به گزارش اهرامروز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، پروانه انتشار پایگاه خبری “اهر امروز” به‌صاحب امتیازی‌ و‌ مدیرمسئولی‌مهدی‌دایلاری‌اصل‌ به‌ نشانی اینترنتی www.aharemroz.ir در زمینه اجتماعی، فرهنگی و به زبان فارسی از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

پروانه رسمی انتشار پایگاه خبری اهر امروز  از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد. این پروانه رسمی  به نام آقای مهدی دایلاری اصل  به امضای محمد سلطانی فر ، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است.

ارتباط مستمر با مسئولان به منظور پوشش خبرها و مطالبه گری از آنان، از جمله راهبردهای این پایگاه برای پوشش هر چه بهتر اخبار شهرستان است. هم چنین متناسب با رویدادهای فرهنگی و اجتماعی کشور، معرفی فرهیختگان و نخبگان شهرستان نیز یکی از بخش های مهم سایت را تشکیل می دهد.

پایگاه خبری تحلیلی اهر امروز  به آدرس الکترونیکی www.aharemroz.ir و به شماره ثبت ٨١١٩٠ صادر شده که با رعایت قانون مطبوعات در تحقق رسالت فرهنگی و مطبوعاتی خویش بیش از پیش تلاش خواهد کرد.

کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی اهرامروز نیز به نشانی AharEmroz@ و https://t.me/joinchat/AAAAAE2RWLxbaHTeWDde به انتشار اخبار و رویدادهای روزانه شهرستان اهر و منطقه ارسباران می پردازد.