به گزارش خبرنگار اهرامروز، نویدی، در ادامه این جلسه به نحوه رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی نانوایان و احتکار کالا اشاره و اظهار داشت: هر پرونده‌ای که تحت عنوان تخلفات به تعزیرات حکومتی معرفی‌شده خارج از نوبت رسیدگی کرده‌ایم.

وی افزود: امکان ندارد پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی شهرستان اهر معرفی شود و ما به آن رسیدگی نکنیم ولی اگر فردی تخلف کرده باشد و برخوردی صورت نگیرد مقصر دستگاه نظارتی است که تخلف فرد را به تعزیرات معرفی نکرده است.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اهر بابیان این‌که پرونده‌های احتکار کالا بدون نوبت رسیدگی می‌شود، اظهار کرد: اخیراً پرونده‌هایی که تحت عنوان احتکار کالا به تعزیرات واصل‌شده رسیدگی و رای صادر شده است.

نویدی خاطرنشان کرد: برخی دیگر از پرونده‌های احتکار نیز در شهرستان اهر در حال رسیدگی است و تأکید داریم تعزیرات حکومتی در انجام وظایف هیچ‌گونه کوتاهی نمی‌کند.

وی از صدور حکم ۲ پرونده احتکار کالا در تعزیرات حکومتی شهرستان اهر خبر داد و گفت: پنج پرونده‌ای که تحت عنوان احتکار کالا به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده پس از رسیدگی حکم دو پرونده صادر و ۳ پرونده دیگر نیز در دست رسیدگی است.