به گزارش خبرنگار اهرامروز، به مناسبت سالگرد شهادت پاسدار رشید اسلام شهید علی عباسقلی زاده نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی به‌اتفاق امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان اهر با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار کرد.
به گزارش ایثار آذربایجان شرقی از اهر، بیت اله عبدالهی نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: ایثار و شهادت به‌عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی قرار دارد و شهدای گران‌قدر ما ضمن دست‌یابی به این سعادت عظیم، زمینه‌ساز سعادت و عزت سایر مردم ایران اسلامی شدند.

بیت‌الله عبدالهی ادامه داد: پیام شهدا، ایستادگی و پایداری درراه نظام و حفظ آرمان‌های والای انقلاب است و ما وظیفه‌داریم برای نیل به اهداف شهدای گران‌قدر تمامی سعی و تلاش خود را به‌کارگیریم.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده شهید گران‌قدر علی عباسقلی زاده دعای خیر خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر را بدرقه راه این ملت و مسئولین دانسته و افزود: مردم قدرشناس ما هرگز ایثارگری‌های شهدا و جانبازان را فراموش نخواهند کرد و موفقیت‌های امروز کشور مرهون جان‌فشانی‌های این عزیزان است.

یادآوری می‌شود در این آئین حسنه که پنجشبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ انجام شد نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان به‌اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر از همسر و فرزندان این شهید گران‌قدر که در ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ براثر انفجار نارنجک در حین آموزش نظامی به بسیجیان به درجه‌ی رفیع شهادت نائل گردید دیدار و دلجوئی نمودند.

انتهای پیام/ فیض بخش